اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

روح جهادی دوران دفاع مقدس از بین نرود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: امروز دشمن شکست خورده پی تضعیف ایمان ماست و نباید گذاشت روح جهادی حاکم در دوران دفاع مقدس از بین برود.

روح جهادی دوران دفاع مقدس از بین نرود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرماندار، فرمانده سپاه دماوند، دیگر مسئولان محلی و جمع کثیری از یگان‏های مختلف بسیج مردمی برگزار شد، اظهار داشت: باید آگاهانه و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود و بر تقویت ایمان خود مبادرت ورزیم.
وی با اشاره به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبری در بخشی از فرمایشات گوهربار خود فرمودند، نگذارید تا روح جهادی حاکم در دوران دفاع مقدس از بین برود.
علاءالدینی خانواده شهدا را سرمشق دیگر آحاد جامعه خواند و افزود: سال گذشته حضور شهیدان کلهر و شریفی‏راد در میان جمعیت همچون نگینی درخشان خودنمایی می‏کرد.
امام جمعه دماوند تصریح کرد: این دو عزیز امروز شاهد و ناظر بر اعمال ما بوده و مردم خود را وامدار سفره پرخیر و برکت شهدا می‏دانند.
وی با اشاره به بخشی از تاریخ دفاع مقدس یادآور شد: رژیم بعث با حمایت‏های روزافزون استکبار جهانی در این خیال باطل خود غوطه‏ور بود که می‏تواند در حملاتی دامنه‏دار مقاومت مردم این مرز و بوم را مغلوب سازد.
علاءالدینی تصریح کرد: اما عشق به ولایت فقیه که در دل‏های اقشار مختلف جامعه جاودانه شده، حماسه‏آفرینی‏های بزرگ و دفع دسیسه‏های دشمنان را به همراه داشت.
امام جمعه دماوند درخصوص بیداری اسلامی جاری در کشورهای جهان تصریح کرد: امروز بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران از مقاومت این امت در سه دهه گذشته نشات می‏گیرد.
وی جنگ نرم را شیوه کنونی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی خواند و افزود: جنگ‏های تسلیحاتی در همان بدو آغاز به گوش همه جهانیان خواهد رسید.
علاءالدینی تصریح کرد: اما جنگی وجود دارد که در عین سکوت، دوستان را متوجه خود نمی‏سازد اما دشمن آگاهانه در پی پیشبرد آن است.
امام جمعه دماوند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جنگ نرم دشمن گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که امروز دشمن همه تلاش خود را معطوف به جنگ نرم کرده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول