اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ایمانی:

دفاع مقدس نقاب تزویر از چهره ستمگران برداشت

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌های بی‌امان خود نقاب تزویر و ریا را از چهره ستمگران برداشتند.

دفاع مقدس نقاب تزویر از چهره ستمگران برداشت
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی صبح امروز در مراسمی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: چهره زشتی که قرن‌ها زیر ماسک حقوق بشر و دفاع از آزادی و دمکراسی پنهان بود با حضور مقتدرانه برابر رژیم صدام برداشته است.
وی تصریح کرد: حضور یگان‌های مسلح نیروهای سپاه بسیج و ارتش در رژه آغاز هفته دفاع مقدس نشان داد جوانانی که در جنگ هشت ساله با امکانات اندک مقابل ایادی استکبار ایستاده بودند اکنون از تسهیلات لجستیکی مدرن و پیشرفته برخوردار هستند.
ایمانی با اشاره به اینکه دشمن بارها اعلام کرده که طرح حمله نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را روی میز کار خود گذاشته است، افزود: اگر دشمن از قدرت سپاه، ارتش و بسیجیان جان ‌برکف آگاهی نداشت حتی یک روز عملیات نظامی را به تأخیر نمی‌انداخت.
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: ایران اسلامی در آغاز جنگ تحمیلی در مقابل بیش از 50 کشور حامی رژیم صدام مقابله می‌کرد اما با بر هم خوردن معادلات، شاهد هواداران بی‌شماری در سراسر کشور دنیا هستیم.
ایمانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی منابع استکبار را درخانه‌شان به خطر جدی انداخته و خواب و خیال را از دشمنان گرفته است.
وی با تأکید بر اینکه یادآوری حوادث بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاریخ ملتی مسبوق به سابقه است، افزود: باید رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس جزو دروس و آموزش‌های کلاسیک نظامی در دانشگاه قرار گیرد.
نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس مانند نگین درخشانی بر تارک ملت ایران پدیدار شد و آثار آن قرن‌ها در جامعه ایران و اسلام باقی می‌ماند.
ایمانی افزود: حرکت سلحشوران دفاع مقدس توأم با اخلاص، فداکاری و ایثار بود و برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی در منطقه به ویژه در جهان رقم زد.
وی اضافه کرد: دشمن در معادلات سیاسی، اجتماعی و سیاسی علیه ایران دچار شکست شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول