اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

میان فتنه‌گران و منحرفان تفاوتی وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان گفت: از نظر سپاه میان جریان انحرافی و فتنه‌گران تفاوتی وجود ندارد.

میان فتنه‌گران و منحرفان تفاوتی وجود ندارد
جواد نائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: از نظر سپاه هیچ فرقی نمی‌کند دشمن از طریق گروهک‌های ضدانقلاب داخلی نظیر سازمان تروریستی منافقین ظاهر شود یا به وسیله گروهک‌های تروریستی خارج از کشور مانند پژاک که با حمایت استکبار جهانی سازماندهی شده‌اند خود را نشان دهد یا در قالب فتنه‌گران و جریانات انحرافی نوظهور وارد میدان شود، در همه این حالات سپاه خود را موظف به پاسداری از انقلاب می‌داند.
وی افزود: هر جا دشمن قصد خدشه وارد کردن بر دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را داشته باشد سپاه خودش را مخاطب می‌داند که برای خنثی کردن آن تهاجم به پا خواسته و  از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست کند.
فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه خط قرمز سپاه انقلاب و دستاوردهای آن است، خاطرنشان کرد: هر کسی بخواهد این دستاوردها را که شاخص‌ترین آن در ولایت فقیه متجلی است زیر سؤال ببرد بداند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان در مقابل او می‌ایستد.
نائینی موفقیت سپاه در آزمون‌های سخت به وجود آمده در طول بیش از 30 سال از فعالیتش را پیروی محض از ولایت فقیه دانست و عنوان کرد: سپاه تنها تابع محض ولایت است و این تبعیت بی‌چون و چرا موجب شده تا در دشواری‌ها و بزنگاه‌های سرنوشت‌ساز نظام، حضور قاطع و با صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را شاهد باشیم.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی به نقش مهم بسیجیان در اداره جنگ هشت ساله اشاره کرد و گفت:‌ بسیاری از فرماندهان یگان‌های نظامی بسیجی بودند و خیلی از  بسیجیان نیز در هنگام جنگ به مقام پاسداری رسیدند که شهیدان زین‌الدین و باکری از این دو دسته‌اند.
نائینی در بخش پایانی صحبت‌های خود با تقسیم تهاجمات دشمن به سه دسته سخت، نرم و نیمه نرم عنوان کرد: امروزه دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم قصد تهاجم علیه ایران اسلامی را دارد که در این حوزه نیز به همت بسیجیان که با اقداماتی نظیر مقابله با سایت‌های ضدانقلاب و ضداخلاقی به صورت خودجوش به خنثی کردن این تهاجمات می‌پردازند، ناکام مانده‌اند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول