اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان صورت می‌گیرد؛

برگزاری نخستین المپیاد کشوری امداد و نجات در اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: نخستین المپیاد کشوری امداد و نجات جمعیت هلال احمر در استان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین المپیاد کشوری امداد و نجات در اصفهان
محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اعلام این خبر اظهار داشت: تاکنون 8 دوره مسابقات امداد و نجات در سطح کشوری در استان‌های مختلف برگزار شده است اما برای نخستین بار این رقابت‌ها در قالب المپیاد برگزار می‌شود که اصفهان افتخار میزبانی آن را دارد.
وی در ارتباط با اهداف برگزاری نخستین المپیاد کشوری امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: این المپیاد با هدف آشنایی با زندگی در شرایط دشوار، ایجاد همکاری و کار گروهی در حوادث، آشنایی با بخش‌های مورد نیاز در حوادث، ایجاد پویایی و تحرک و نیز شناخت توانمندی فردی و گروهی استان‌های کشور در عملیات امداد و نجات برگزار می‌شود.
معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها افراد شرکت کننده در قالب 6 کارگاه سرعت، قدرت و مهارت خود را در مقابل حوادث محک می‌زنند.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در عملیات امداد و نجات در جاده، کوهستان، آب، آوار، اطفای حریق و سگ‌های تجسسی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
محمدی با اشاره به اینکه نخستین المپیاد کشوری امداد و نجات جمعیت هلال احمر در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود، یادآور شد:رقابت خواهران از 28 شهریور ماه و رقابت برادران از 5 مهرماه سال جاری آغاز می‌شود.
وی بیان داشت: افراد شرکت کننده در این المپیاد نفرات برتر رقابت‌های استانی عملیات امداد و نجات استان‌های سراسر کشور هستند که در مجموع یک هزار و 100 نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: از استان اصفهان یک تیم چهار نفره در بخش خواهران و یک تیم 25 نفره در بخش برادران در المپیاد شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول