اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق تیپ مالک اشتر مازندران:

ایران را از رنگ‌های پرچم آن باید شناخت

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان دفاع مقدس با اشاره به نظرات متعدد تئوریسین‌های غربی درباره انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی یادآور شد: فوکویاما اعتقاد دارد باید ایران را از رنگ‌های پرچم آن شناخت.

ایران را از رنگ‌های پرچم آن باید شناخت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی حسن‌نیا بعدازظهر امروز در همایش عصری با خاطرات شهدا در گلزار شهدای آستان امامزاده ابراهیم(ع) آمل با اشاره به اهداف والای شهدا برای نبرد علیه باطل بیان داشت: در جنگ هشت ساله تحمیلی ایران مقابل عراق که همه ابرقدرت‌های دنیا از هر جهت آن را حمایت می‌کردند، اسرار و ناگفته‌های زیادی نهفته است که هم اکنون در دل رزمندگان جای دارد.
وی خاطرنشان کرد: با هویدا شدن اسرار جنگ تحمیلی بیشتر بر نفرت ما علیه استکبار جهانی و دشمنان بعثی افزوده می‌شود.
فرمانده سابق تیپ مالک اشتر مازندران با اشاره به نظرات متعدد تئوریسین‌های غربی راجع به انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی یادآور شد: فوکویاما اعتقاد دارد باید ایران را از رنگ‌های پرچم آن شناخت زیرا رنگ سبز پرچم سه رنگ ایران از مهدویت، اتصال به امام زمان(عج) و ظهور منجی آخرالزمان برگرفته شد تا امید در این ملت برای همیشه زنده بماند.
وی اظهار داشت: رنگ سفید آن نشان از ولایت فقیه و اطاعت از اوامر ولایت بوده و رنگ قرمز برگرفته از نهضت عاشورا است و دشمن‌ستیزی و ظلم‌ستیزی ایرانیان را می‌رساند.
حسن‌نیا عنوان کرد: شهدای ما به درستی در دفاع مقدس از نهضت عاشورا و عرصه کربلا درس گرفتند و حاصل این درس‌آموزی الگوبرداری کشورهای آزادی‌خواه دنیا از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است.
حسن‌نیا ادامه داد: کشورهای دنیا از زور و ستم سردمداران ظالم و استکباری خود به تنگ آمده‌اند و هم اکنون خواهان آزادی و عدم ظلم بر مظلوم هستند.
وی با اشاره به مطالعه وصیت‌نامه شهدا و بیانات امام امت در این مورد اذعان داشت: امام راحل می‌فرمایند که « پنجاه سال عبادت کردید و خدا قبول کند، اکنون یکی از این وصیت‌نامه‌های شهدا را بردارید و در آن مطالعه و تفکر کنید »، این امر نشان می‌دهد مطالعه وصایایی که حاصل افکار شهدا است چقدر ارزش دارد.
این یادگار و فرمانده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نخستین سفارش شهدا به خواهران حفظ حجاب، عفاف و رعایت مسایل شرعی در راستای حفظ کرامت است و در دیگر پیام‌ها نیز دشمن‌ستیزی، ظلم‌ستیزی، پشتیبانی و اطاعت از ولایت فقیه و ولایت‌پذیری در سرلوحه امورشان مطرح شد.
وی با اعلام اینکه در جامعه‌ای که تفکر ناب و ارزشی شهدا حاکم است آن جامعه در مقابل گزند دشمن آسیب‌پذیر نیست، بیان داشت: باید راه شهدا و اهداف‌شان سرلوحه کار ما شود.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول