اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بازگشایی مدارس انجام شد؛

بازدید از وضعیت 170 آموزشگاه شهرستان دزفول

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش دزفول از سرکشی به 170 مدرسه این شهرستان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

بازدید از وضعیت 170 آموزشگاه شهرستان دزفول
محمدحسین فرهمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: برای مناسب سازی و رفع مشکلات مدارس در آستانه حضور دانش آموزان بیش از 170 باب مدرسه در سطح شهرستان دزفول مورد بازدید قرار گرفت که در راستای رفع مشکلات آنها تصمیماتی اتخاذ شد.
وی خاطر نشان کرد: برای رفاه حال دانش آموزان با همکاری شهرداری دزفول فعالیت‌هایی از قبیل روکش آسفالت و توسعه فضای سبز در مدارس منطقه صورت گرفته و همه آ‌موزشگاه‌ها برای آغاز سال تحصیلی جدید و حضور دانش‌آموزان آماده شده‌اند.
فرهمند با تاکید بر اینکه مدارس در آستانه مهرماه نباید کمترین مشکلی داشته باشند، خاطر نشان کرد: در این باره مجموعه آموزش و پرورش از تمام توان خود استفاده می‌کند.
وی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه ایاب و ذهاب فرهنگیان در سال تحصیلی جدید گفت: هزینه ایاب و ذهاب معلمان تنها در شهرهای با جمعیت بیش از 500 هزار نفر توسط دولت پرداخت می‌شود که این امر با توجه به جمعیت دزفول در مورد این شهرستان صدق نمی‌کند و فرهنگیان دزفول با مشکل رفت و آمد به کلاس‌ها روبه‌رو هستند که باید این مشکل با همکاری سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری حل شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: در سال‌جاری باید بر ایاب و ذهاب دانش آموزان نیز نظارت جدی شود تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.
مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز با تأکید بر نظارت مستمر بر فعالیت‌های آموزشی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده هر ماه یک بار اعضای شورای آموزش و پرورش از مدارس سطح شهر بازدید کرده و مشکلات احتمالی در خصوص مسائل آموزشی را حل کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول