اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد دزفول خبر داد:

برپایی نمایشگاه با70 اثر فاخر هنرمندان دزفولی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: بیش از 70 اثر در گروه‌های هنری مختلف برای نمایش مردم در نمایشگاهی عرضه می‌شود.

برپایی نمایشگاه با70 اثر فاخر هنرمندان دزفولی
غلامعلی تاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: تابلوهای نمایشگاه با موضوع متنوع هنرهای معنوی و دفاع مقدس و تکنیک‌های خاص برای عرضه در نمایشگاه آماده شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه ۷۰ اثر نقاشی، طراحی، تذهیب، مینیاتور در زمینه هنرهای معنوی و دفاع مقدس و… به مدت ۱۰ روز در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
این مقام مسئول تاکید کرد: اینکه هنرمندان امروز این قدر به مقوله‌های معنوی توجه نشان می‌دهند، قابل ستایش است چرا که در سال‌های گذشته با رواج تفکر غربی، هنر شرقی تا حدود زیادی به فراموشی سپرده شده است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول  تصریح کرد: این رخدادها که در برهه‌های مختلف زمانی به وجود آمده است گرچه نتایج سوئی نیز در برداشت اما در نهایت سبب شد تا ما بتوانیم هنر ایرانی را با هنر شرق منطبق کنیم. در حقیقت ما برای جست‌وجوی هنر معنوی به عرفان اسلامی متصل شدیم.
این مقام مسئول افزود: هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه از اعضای انجمن هنرهای تجسمی دزفول انتخاب شده‌اند کسانی که تا کنون در نمایشگاه‌های متعدد کشوری شرکت نموده و مدارک عالی هنری کسب نموده‌اند.
تاج افزود: این نمایشگاه گروهی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و انجمن هنرهای تجسمی، با آثار هنرمندان، فرزانه هکی، نرگس سطود، نرگس فرهودی، نرگس آراسته، فروغ ثواب محمدی و محمدرضا پور مطلوب است که در گالری‌های مجتمع فرهنگی سینمائی دزفول از امروز تا ۳ مهرماه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ همه روزه در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول تاکید کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی می‌تواند در ارتقای سطح روحیه هنرمندان شهرستان دزفول تاثیری زیاد داشته باشد و به این دلیل برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول