اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

نماز جمعه جایگاهی وحدت آفرین دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: نماز جمعه جایگاهی وحدت آفرین و معنوی دارد و بادی از این جایگاه در توسعه شوشتر کمال استفاده را کرد.

نماز جمعه جایگاهی وحدت آفرین دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اداری شهرستان شوشتر که برای معارفه امام جمعه جدید این شهرستان گردهم آمده بودند، اظهار داشت: نماز جمعه و امام جمعه جایگاه و سمت‌هایی در راستای ایجاد وحدت در جامعه هستند و باید از این جایگاه برای توسعه پایدار شهرها استفاده شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه نماز جمعه میعادگاه مومنان است، تاکید کرد: نماز جمعه از طرف ولی فقیه و با دستور وی تشکیل می‌شود و باید کوشید تا از ظرفیت‌های موجود در این اجتماع برای پیشرفت اسلام و دست یافتن به اهداف عالیه موجود تلاش کنیم.
نجفی با تاکید بر اینکه شوشتر نیز شهری متدین و معنوی است، افزود: شوشتر شهری متدین و معنوی است و همه ظرفیت‌های مورد نیاز برای فعالیت‌های مذهبی را دارد و بستر برای برنامه ریزی‌های فرهنگی و معنوی در این شهرستان کاملا فراهم است.
فرماندار شوشتر با تاکید بر اینکه شوشتر می‌تواند جایگاهی به تر از این داشته باشد، تصریح کرد: شوشتر توانمندی‌های زیادی در همه عرصه‌ها دارد و باید کوشید تا این توانمندی‌ها شکوفا شود.
وی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس باید در جامعه گرامی داشته شود و به این دلیل اهمیت زیادی در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس وجود دارد.
نجفی از تلاش‌های شوشتری نسب امام جمعه موقت شوشتر در زمان نبود امام جمعه ثابت تقدیر کرد و افزود: شوشتری نسب در برنامه‌ها و فعالیت‌ها در سطح شهرستان شوشتر بسیار پرتوان و کوشا تلاش کرد و هماهنگی بسیار خوبی با مجموعه شهری داشت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول