اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری وزارت نفت و راه در توسعه راه‌های بوشهر

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از سرمایه‌گذاری مشترک وزارت نفت و راه در توسعه راه‌های بوشهر خبر داد.

سرمایه‌گذاری وزارت نفت و راه در توسعه راه‌های بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، رضا پیله‌پایه ظهر امروز در بازدید از طرح عظیم راه‌آهن شیراز بوشهر عسلویه اظهار داشت: دولت نهم و دهم در راستای محرومیت‌زدایی تلاش بسیار زیادی انجام داده و بویژه در حوزه راهسازی کارهای بزرگی توسط دولت صورت گرفته است.
وی افزود: حجم و کیفیت کارهای انجام گرفته در حوزه راه‌سازی قابل مقایسه با دوران گذشته نیست و شاهد ایمن ساختن راه‌ها در استان‌های مختلف هستیم.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت راه‌های استان بوشهر و حمایت وزارت نفت از راهسازی خاطرنشان کرد: شبکه راه‌های استان بوشهر با سرمایه‌گذاری مشترک وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است.
پیله‌پایه تصریح کرد: اداره کل راه استان بوشهر به همراه وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی پروژه‌های مشترک خوبی در دست ساخت دارند و بسیاری از پروژه‌ها به مرحله آسفالت رسیده و آسفالت آنها انجام شده و بقیه در دست انجام است.
وی اضافه کرد: خط راه‌آهن بوشهر به شیراز از پروژه‌های مهم وزارت راه در منطقه و کشور است که بخشی از این پروژه در حال انجام است و با تامین اعتبار بزودی ساخته خواهد شد.
قائم‌مقام وزیر راه با اشاره به تجربه بالای وزارت نفت در استحصال زمین گفت: از مهم‌ترین اهداف سفر به عسلویه در واقع استفاده از تجربه استحصال زمین در منطقه عسلویه برای پروژه بزرگ آزاد راه ساری -ساحل دریای خزر است.
مدیر کل راه و ترابری استان بوشهر نیز افزود: راه‌آهن بوشهر به عسلویه تا پایان برنامه پنجم توسعه به بهره‌برداری کامل می‌رسد.
علیرضا صفایی بوشهری بیان کرد: خط راه‌آهن شیراز ـ بوشهر ـ عسلویه به طول 630 کیلومتر پیش‌بینی شده که امید است با تامین اعتبار برای اجرای زیرسازی راه‌آهن و با نگاه ویژه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و قائم مقام وزارت تا پایان برنامه عملیاتی شود.
وی گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم و از امکانات و تجهیزات لازم برای توسعه و تکمیل راه‌های استان استفاده کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول