اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان؛

فرماندار جدید بابل معرفی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید شهرستان بابل با حضور استاندار مازندران معرفی شد.

فرماندار جدید بابل معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرماندار سابق بابل در آیین تودیع خود که شب گذشته برگزار شد با اشاره به عملکرد دو سال اخیر حوزه کاری خویش بیان داشت: به علت وجود کمبود نقدنیگی نتوانستیم خوب مدیریت کنیم و با توجه به اینکه در حال حاضر پروژه‌های خوبی در دست اجرا داریم اما بخش زیادی از پروژه‌های زیرساختاری نظیر کنارگذر جنوبی به کندی پیش می‌رود.
یدالله افشار مقدم خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی این پروژه، این است که بخش زیادی از زمین اختصاص یافته هنوز آزاد نشده است.
فرماندار سابق بابل تصریح کرد: عدم پیشرفت فیزیکی کنارگذر جنوبی خود مردم هستند که در این بخش همکاری خوب نداشتند.
وی تصریح کرد: 750 میلیون تومان برای تامین آب شرب بابل تامین شده است و پروژه فاضلاب شهر نیز فعال شده و فعلا 100 هزار نفر شهروند بابلی از این طرح فاز اول بهره‌مند شدند.
وی تصریح کرد: برای توسعه شهری به دنبال امکانات و امتیازات هستند ابتدا باید خودتان را قبول داشته باشید و در تصمیم‌گیری‌ها به صورت منسجم و یکپارچه عمل کنید.
افشار مقدم یادآور شد:‌ آفت و بیماری که در شهرستان بابل وجود دارد عدم تعامل و انسجام است که این رفتار نوعی فرصت‌سوزی است.
وی خاطرنشان کرد: اتحاد، انسجام، وحدت، تعامل بهترین سرمایه است و بابل فاقد این آیتم‌هاست و انتظار داریم در کسب این سرمایه‌ها به این آیتم‌ها توجه ویژه داشته باشیم.
فرماندار جدید شهرستان بابل نیز در این جلسه افزود: با توجه به دغدغه‌های مطرح شده در این مراسم از استاندار انتظار حل دو معضل اساسی شهرستان بابل، تامین آب شرب و تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های راه را داریم.
مهدی مهدوی خاطرنشان کرد: در صورت حل این دو معضل اساسی بقیه مشکلات شهرستان را به همت مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهروندان خدوم این شهرستان برطرف خواهیم کرد.
مراسم تودیع افشار مقدم و معارفه مهدی مهدوی با حضور سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران و نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، ائمه ‌جمعه گتاب، لاله‌آباد و بندپی شرقی و غربی در سالن اجتماعات هلال‌احمر بابل برگزار شد.
  انتهای‌ پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول