اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

بخشدار مرکزی شوشتر معارفه شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخشدار مرکزی شهرستان شوشتر معارفه شد.

بخشدار مرکزی شوشتر معارفه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر بخشدار مرکزی آبژدان اندیکا به عنوان بخشدار مرکزی شوشتر معرفی شد.
بخشدار مرکزی شوشتر در این جلسه اظهار داشت: پیگیری مشکلات اساسی روستاهای شوشتر از اصلی‌ترین برنامه‌هایی است که برای آن به شوشتر آمده‌ام.
غلامعباس رضایی‌فر درباره شرایط کنونی روستاهای شوشتر گفت: روستاهای شهرستان شوشتر وضعیت مناسبی ندارند و باید تلاش کرد تا گرد محرومیت از چهره این روستاها پاک شود و این امر تنها با همدلی و توجه ویژه به مشکلات در این بخش قابل اجراست.
وی با اشاره به فرازهایی از نهج‌البلاغه خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم آنچه به مردم وعده می‌دهیم اجرایی شود در غیر اینصورت در این باره باید اظهار نظر کنیم.
رضایی‌فر با تاکید بر اینکه باید از فرصت‌های به وجود آمده برای خدمت به مردن استفاده کرد، گفت: باید از فرصت‌های به وجود آمده در راستای خدمت به مردم تلاش کرد و در این باره فرصت‌های به وجود آمده نعمت خدایی است که باید شکر آن را با تلاش در راستای خدمت گذاری به جای آورد.
بخشدار مرکزی شوشتر تاکید کرد: استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان در راستای استغفار بسیار مدنظر باشد و در این باره نباید فرصت لیالی قدر را از دست داد.
گفتنی است 9 ماه پیش خسرو صالح‌زاده بخشدار مرکزی سابق شوشتر از سمت خود استعفا داد و حمید پیش‌بین معاون فرماندار شوشتر با حفظ سمت به عنوان سرپرست بخشداری شوشتر امورات این بخش را انجام می‌داد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول