اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خرم‌آباد؛

نفرات برتر تیراندازی با کمان کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در خرم‌آباد با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

نفرات برتر تیراندازی با کمان کشور معرفی شدند
مسئول روابط عمومی هیئت تیروکمان لرستان در حاشیه اختتامیه مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور به میزبانی استان لرستان در شهر خرم‌آباد به خبرنگار فارس در این شهرستان گفت:  
در این رقابت‌ها که در دو رده آقایان و بانوان برگزار شد بیش از 100 ورزشکار از سراسر کشور حضور داشته‌اند.
حامد رجایی اظهار داشت: نخستین روز این مسابقات به رقابت بانوان کماندار اختصاص داشت که برای کسب عنوان قهرمانی با هم به رقابت پرداختند.
مسئول روابط عمومی هیئت تیروکمان لرستان گفت: این مسابقات تا دیروز جمعه در سالن ورزشی قاضیآباد شهر خرم‌آباد ادامه داشته که در روز آخر کمانداران مرد از استان‌های مختلف کشور با هم رقابت کردند.
وی یادآور شد: مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور به دلیل حضور کمانداران مطرح تیم ملی و نیز ورزشکارانی از استان‌های اصفهان، تهران، چهار محال و بختیاری و شیراز همچنین کمانداران لرستانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.
رجایی در ادامه با اشاره به اینکه این مسابقات در دو دوره آقایان و بانوان به صورت آزاد برگزار شد، گفت: در رشته کامپوند سارا تبیبان، از فارس، نفسیه رئیسی از اصفهان و سمیه ملا از خوزستان مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی یادآورشد: در رشته انفرادی فاطمه فراشی از لرستان، پریسا آزیان از اصفهان و سارا بنیادیان از فارس اول تا سوم شدند.
مسئول روابط عمومی هیئت تیروکمان لرستان گفت: در رده تیمی بخش بانوان لرستان با 780 امتیاز، اصفهان 755 امتیاز و فارس 720 امتیاز اول تا سوم شدند.
رجائی در ادامه گفت: در بخش آقایان در قسمت ریکرو مهدی صابری از لرستان، مصطفی حبیبیان اصفهان و مجید شهبازی از خوزستان اول تا سوم شدند.
وی یادآورشد: در رده انفرادی آقایان عباس اسماعیل‌وندی از امیدیه اهواز، منصور کردی از لرستان و شاهین حسینی از اصفهان اول تا سوم شدند.
مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در مسافت 18 متر و در دو رشته به مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول