اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کاشان:

هر چه سریع‌تر به حادثه کوار رسیدگی شود‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه کاشان از مسئولان خواست هر چه سریع‌تر به حادثه کوار شیراز رسیدگی کنند.

هر چه سریع‌تر به حادثه کوار رسیدگی شود‌
حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: در روز جمعه 11 شهریور ماه 1390، گروهی از فرقه انحرافی دراویش به مردم حزب‌الله در مسیری که به مصلای نماز جمعه منتهی می‌شد حمله‌ور می‌شوند که یک طلبه بسیجی کاشانی در مقابل آنان ایستادگی می‌کند و این امر تیراندازی فرقه انحرافی دراویش به سمت این طلبه شجاع و مجاهد را به دنبال داشته و موجب اصابت چند گلوله جنگی و ساچمه‌ای به وی می‌شود.
وی نام این طلبه بسیجی را سید‌حسین مسعودی ذکر‌ و خاطرنشان کرد: این طلبه شجاع و مخلص برای امر تبلیغ، ماه مبارک رمضان به شهرستان کوار منطقه فرمشگان واقع در استان شیراز اعزام شده بود که در نخستین نماز جمعه پس از عید فطر مورد این حمله قرار گرفت.
فرمانده بسیج طلاب و روحانیون حوزه مقاومت بسیج حضرت بقیةالله (عج) کاشان در خصوص این اقدام شجاعانه طلبه بسیجی کاشانی عنوان کرد: انسان‌های مؤمن دل‌های بیدار و چشمانی بینا دارند، آنان چون کوهی استوارند که بادها و خس و خاشاک‌ها نیز نمی‌توانند ایشان را از مسیر حق و حقیقت جدا کند.
حسینی‌دیباجی با بیان اینکه طلاب و روحانیت همواره در مسیر دفاع از اهل‌بیت و ولایت پیشتاز بوده‌اند، تصریح کرد: از خودگذشتگی این طلبه سندی محکم بر این واقعیت است که طلاب و روحانیت در مسیر حراست و صیانت از قرآن، عترت و انقلاب اسلامی پیشگام بوده و با بر کف نهادن گرانبهاترین سرمایه‌های خود چون جان، مال و آبرو به مواجهه با دشمنان اسلام ناب محمدی می‌رود.
وی با محکوم کردن این اقدام و تأکید بر ماهیت ضددینی فرقه ضاله دراویش از مسئولان قضایی و امنیتی خواست تا ضمن رسیدگی عاجل به این مسئله دردناک، اشد مجازات را برای عاملان این اقدام و گروه منحرف دراویش در نظر بگیرند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول