اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان خواستار شد:

بررسی زمینه‏های ایجاد عرفان‏های نوظهور

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تاکید کرد: زمینه‏های ایجاد عرفان‏های نوظهور در جامعه باید به خوبی بررسی شود.

بررسی زمینه‏های ایجاد عرفان‏های نوظهور
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام علی شکری ظهر امروز در جلسه مسئولان شورای هیئت‏های مذهبی استان سمنان که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: از ظرفیت‏های بسیار زیاد در منطقه نباید غافل شد.
وی تصریح کرد: این ظرفیت‏ها باید کشف شود و البته کشف ظرفیت‏ها و افراد، یک هنر است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: شورای هیئت‏های مذهبی به عنوان تشکلی واسطه‏ای شناخته شده است که نقش هدایتی دارد.
شکری اضافه کرد: ارزیابی از عملکرد و آسیب‏های شورای هیئت‏های مذهبی از جمله ایجاد عرفان‏های نوظهور و کنترل هیئت‏های بانوان با قوت بیشتر و شکلی منسجم‏تر از وظایف مهم این شوراست.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: نقش شورای هیئت‏های مذهبی مانند نقش مدیر در مدرسه بوده و ساماندهی، برنامه‏ریزی، هدایت و نظارت از جمله وظایف این شوراست.
شکری اظهار داشت: خداوند برخی از دریچه‏ها را هنگام کار و اجرا به روی آدم باز می‏کند و زمانی که ما اهل جهاد و در صحنه حاضر باشیم، خداوند راه‏هایش را به ما می‏شناساند.
این جلسه با حضور اعضای شورای هیئت‏های مذهبی استان سمنان و برخی از مسئولان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان برگزار شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول