اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی خبر داد:

اختصاص اعتبار برای کارجویان بسیجی در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا( ع ) خراسان رضوی از اختصاص 20 میلیارد تومان در زمینه مشاغل خانگی و کسب و کار کوچک برای کارجویان بسیجی خبر داد.

اختصاص اعتبار برای کارجویان بسیجی در خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا تواضع صبح امروز در حاشیه همایش کارجویان بسیجی به اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار از سوی موسسه اقتصاد مهر و صندوق قرض‌الحسنه بسیجیان برای طرح‌های مشاغل خانگی و کوچک اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج سازندگی توان خود را در جهت ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستایی استان خراسان رضوی گذاشته است.
وی اشتغال‌زایی در مناطق مرزی  محروم و به‌ویژه روستایی استان را راهی برای کاهش آمار مهاجرت از این مناطق عنوان کرد و افزود: کارهای صورت گرفته در خراسان رضوی درارتباط با اشتغال خانگی و بنگاه‌های زود بازده تا به امروز خوب بوده اما هنوز بسیج سازندگی استان نتوانسته است دراین بخش با دستگاه‌های مربوطه ارتباط برقرار کند.
مسئول بسیج سازندگی استان با اشاره به سهم بیش از  5700 نفری تعهد ایجاد شغل در استان از سوی بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: تعهد بسیج در جهت اشتغال‌زایی به شرط همکاری و مساعدت مسئولان استان قابل تحقق است.
وی تمام اقداماتی را که در بسیج سازندگی استان برای اشتغال‌زایی صورت گرفته را استفاده از ظرفیت و توانمندی های داخلی بسیج دانست و اظهار داشت: متاسفانه اعتبارات لازم در ارتباط با اشتغال خانگی و کسب و کار کوچک از سوی مسئولان برای بسیج سازندگی محقق نشده است.
تواضع مساعدت‌ها و همراهی کارگروه اشتغال استان خراسان رضوی را با بسیج سازندگی  ناچیز عنوان کرد و  افزود: توانمندی‌هایی که در بسیج سازندگی برای اشتغال‌زایی وجود دارد می‌تواند به مسئولان استان برای کاستن آمار کمک کند.
مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی یکی از موانع رشد کارآفرینی را وجود نرخ سود وام بانکی برای طرح‌های اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان می‌توانند با کاستن از سود وام بانکی کارآفرینان را در ایجاد شغل همراهی کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول