اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

تحریم‌ها ضربه‌ای به آرمان‌خواهی ایران نزده است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: تحریم‌های دشمنان نتوانسته ضربه‌ای به آرمان خواهی ملت ایران بزند، چرا که مردم این تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.

تحریم‌ها ضربه‌ای به آرمان‌خواهی ایران نزده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی در آئین رژه نیروهای مسلح استان اصفهان که هم‌زمان با آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی برای جهان استکبار و استعمار ناخوشایند بود به همین دلیل آن‌ها به عناوین مختلف، مرز و بوم ما را مورد تهدیدها و حملات مختلفی همچون کودتا، ترور، تحریم و جنگ تحمیلی قرار دادند.
وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس افزود: مردم غیور و ولایتمدار برای حفظ موجودیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل مبارزه کردند به گونه‌ای که دفاع مقدس با خون و حماسه آغشته شده است
استاندار اصفهان اضافه کرد: مردم استان اصفهان بیشترین تعداد شهید و جانباز در طول هشت سال دفاع مقدس را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده و پایبندی خود را به حفظ ارزش‌ها و پاسداشت انقلاب اسلامی ثابت کردند.
وی یادآور شد: ملت ایران در تمام دوران جمهوری اسلامی همراه و یاور نظام بوده‌اند، لذا همواره خود را ملزم به حفظ دستاوردهای این نظام مقدس می‌دانند و در این جهت تلاش می‌کنند.
ذاکر اصفهانی با تاکید بر اینکه دشمنی استکبار جهانی با ایران پس از جنگ تحمیلی نیز ادامه پیدا کرد، تصریح کرد: با وجود روز افزونی توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان، آنها در برابر ایران اسلامی شکست خوردند و آنچه توطئه‌های دشمنان را شکست داد، حضور مردم در صحنه‌های مختلف بود.
وی تاکید کرد: تحریم‌های دشمنان نتوانسته ضربه‌ای به آرمان خواهی مردم بزند، چرا که مردم این تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی در جایگاه رفیعی در دنیا قرار دارد، اظهار داشت: امروز با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد دستاوردهای نیکوی انقلاب اسلامی و رشادت‌های مردم در طول هشت سال دفاع مقدس هستیم که سبب افتخار کشور در سطح جهان شده است.
وی با اشاره به قدرت و حضور نیروهای مسلح گفت: امروز ارتش، ‌سپاه و بسیج برای حفظ و حراست از خاک ایران در راستای ارزش‌های ایرانی اسلامی ایستاده‌اند و تلاش می‌کنند.
ذاکر اصفهانی با اشاره به موج بیداری اسلامی در خاورمیانه و کشورهای آفریقایی بیان کرد: تحولات امروز منطقه تحت تأثیر الهامات انقلاب اسلامی ایران است، لذا استکبار قصد دارد به جنبش‌های اسلامی نفوذ کرده و این موج بیداری را در دست بگیرد.
وی تصریح کرد: پس از خروج جریان استبدادی از مصر و فراری دادن پادشاهان، این خیزش اسلامی روز به روز ریشه‌دارتر می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول