اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

الگوی مجاهدپروری دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: الگوی مجاهدپروری و تربیت دینی موجود در دفاع مقدس بزرگ‌ترین ظرفیتی است که باید به خوبی به آن پرداخته شود.

الگوی مجاهدپروری دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی ظهر امروز در همایش زن، ایثار و دفاع مقدس در همدان با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و مجاهدت‌های رزمندگان در آن دوران اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از فراز و نشیب‌های زیادی بوده و توانسته از این منظر موفقیت‌های بسیار را برای مردمانش رقم بزند.
وی از دلاورمردی‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس گفت و ادامه داد: تشخیص به موقع شرایط و ورود از روی اعتقاد در این عرصه برای دفاع از اسلام یکی از مواردی است که رزمندگان و فعالان دوران دفاع آن را به خوبی از خود ظهور و بروز دادند.
معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار همدان موقعیت‌سنجی و دشمن‌شناسی را از ویژگی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: در برخی مواقع افراد شرایط و حساسیت آن را تشخیص می‌دهند ولی کوچک‌ترین گامی را برای ورود به صحنه و برخورد با انحرافات انجام نمی‌دهند که این امر مشکل‌ساز خواهد بود.
فامیل‌کریمی با اشاره به وجود الگوهای بسیار در دوران معاصر به ویژه دوران دفاع مقدس اظهار کرد: باید نسبت به شناساندن آنها به نسل جوان به صورت قوی وارد شد.
وی خواستار جمع‌آوری خاطرات به جای مانده از هشت سال دفاع مقدس شد و افزود: استان همدان و نقش‌آفرینی‌های آن در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و به همین دلیل باید خاطرات آن دوران را ثبت و ضبط کرد تا آیندگان نیز از آن بهره‌مند شوند.
معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه در تبیین اهداف دفاع مقدس و فرهنگ موجود در آن نباید تنها به هفته دفاع مقدس اکتفا کرد، ابراز کرد: امروز دشمنان انقلاب با هدف قرار دادن کانون خانواده، موجب بروز و ظهور تغییر رفتار از سوی جوانان در جامعه شده‌اند که هر روز این تغییر رفتار نیز بیشتر و ملمو‌س‌تر می‌شود.
وی تأکید کرد: امروز با تهدیدات دشمن، کانون‌های تربیتی ما به هم ریخته؛ در صورتی که الگوی مجاهدپروری و تربیت دینی موجود در دفاع مقدس بزرگ‌ترین ظرفیتی است که باید به خوبی به آن پرداخته شود.
فامیل‌کریمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تهدیدات بی‌شمار دشمنان اسلام برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: ورود مواد مخدر به کشور و استفاده برخی جوانان از آن یک تهدید جدی است که باید نسبت به این امر توجه کافی و وافی داشت.
وی در پایان با اشاره به دپو مواد مخدر در افغانستان از سوی آمریکا گفت: این میزان مواد مخدر تا سه سال برای جامعه جهانی کافی است که باید همواره نسبت به شناسایی مؤلفه‌ها و شاخصه‌های تهدید وارد شده و کانون‌های تربیتی را برای مقابله با آن تجهیز کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول