اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه سمنان:

بسیج پرچمدار رسالت الهی است

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان گفت: بسیج پرچمدار رسالت الهی است که خداوند آن بر دوش انبیا و صلحای الهی نهاده بود.

بسیج پرچمدار رسالت الهی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان، اسحاق هراسانیان در چهارمین جلسه کانون تفکر بسیج استان اظهار داشت: ما عقبه‌ای داریم که بسیار قوی است و منبعی بسیار عظیم، از انبیای الهی گرفته تا امام و شهدا پشتوانه تفکر بسیجی است.
وی بیان کرد: امروز رهبر انقلاب اسلامی، موثرترین فرد جامعه بین‌المللی است که تأثیرگذاری نفس مقدس ایشان را در جمع ملت‌های به پا خواسته دنیا به خصوص ملت‌های مسلمان مشاهده می‌کنیم.
معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بسیج باید صاحب برنامه باشد، خاطرنشان کرد: بسیج برنامه‌هایش را از همین کانون‌های تفکر که جوشیده از دل بسیج است، احصا کرده و پس از کارشناسی اجرا می‏کند.
هراسانیان تصریح کرد: برای جذب بیشتر در بسیج، باید به تنوع برنامه، سلایق متعدد و انگیزه‌های گوناگون توجه داشت و متناسب با آن سلایق، اقدامات گوناگونی را پیاده کرد.
وی خاطرنشان کرد: بسیج متناسب با هر قشر، سازمان و برنامه‌های آن قشر را طرح‌ریزی می‌کند و اقشار متعدد بسیج، خود زمینه‌ساز جذب بیشتر را فراهم می‌آورد.
معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: الگوی بسیج در جذب بیانات مقام معظم رهبری بوده که هر کس که دارای شاخص‌های انقلاب اسلامی است، عضوی از بسیج محسوب می‏شود گرچه در سازمان بسیج ثبت‏نام نکرده باشد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول