اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

رهایی خبر داد:

تشکیل 9 قطب علمی در دانشگاه امیرکبیر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: 19 قطب علمی برای تأسیس در خواست شده است که تاکنون 9 قطب آن مورد تأیید قرار گرفته است و 10 قطب باقی‌مانده نیز در حال بررسی است.

تشکیل 9 قطب علمی در دانشگاه امیرکبیر
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه باشگاه خبری فارس توانا، ششمین گردهمایی اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر صبح امروز در تالار اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز حضور داشت، رحیمی کلاریجانی معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گزارشی از برگزاری گردهمایی‌های پنج سال گذشته ارائه کرد.

در ادامه این گردهمایی علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر به سخنرانی پرداخت.

وی افزود: هدف از برگزاری ششمین گردهمایی مانند سایر نشست‌‌ها در سالهای گذشته بررسی نقشه جامع علمی کشور و مشخص کردن اسناد توسعه علمی و تجاری سازی فناوری است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ادامه از اضافه شدن 46 عضو هیئت علمی در این سال خبر داد و گفت: در بخش آموزش الکترونیکی نیز در 23 رشته فعال هستیم.

رهایی به جذب هیئت علمی با ویژگی دینی و علمی مناسب توأم با یکدیگر اشاره کرد و گفت: تأسیس معاونت فرهنگی دانشگاه در سال گذشته و تهیه سند چشم‌انداز فرهنگی در دانشگاه امیرکبیر از جمله فعالیت‌های مهم دانشگاه در زمینه‌های فرهنگی بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: 19 قطب علمی برای تأسیس در خواست شده است که تاکنون 9 قطب آن مورد تأیید قرار گرفته است و 10 قطب باقی‌مانده نیز در حال بررسی است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول