اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران:

رودهن به قطب علمی و فرهنگی تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران از تبدیل رودهن به قطب علمی و فرهنگی کشور در سایه احداث اردوگاه علمی، فرهنگی و پژوهشی روحانیان در مهرآباد خبر داد.

رودهن به قطب علمی و فرهنگی تبدیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام علی‏اکبر رشاد عصر امروز در آیین آغاز عملیات احداث بزرگ‌ترین اردوگاه علمی، پژوهشی و فرهنگی طلاب کشور که با حضور مرجع عالی‏قدر جهان تشیع حضرت آیت‏الله مکارم شیرازی، استاندار تهران، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه دماوند در مهرآباد رودهن برگزار شد، اظهار داشت: مراحل نخست اجرای این طرح از شش سال گذشته آغاز شد.
وی با تاکید بر نبود مشکلات شرعی در زمین این مرکز خاطرنشان کرد: خوشبختانه زمین این مرکز با توجه به قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی و منطبق بر فقه اسلامی دور از مشکلات شرعی است.
رشاد از ایجاد حوزه علمیه‌ای چهارفصل در این مرکز خبر داد و افزود: در این مجموعه علمی، پژوهشی و فرهنگی حوزه علمیه‌ای مناسب احداث و به فعالیت خواهد پرداخت.
رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران تصریح کرد: این حوزه علمیه به صورت چهارفصل می‌تواند امکان تحصیل در دوره زمانی کوتاه را برای طلاب فراهم آورد.
وی افزود: طلاب مستعد می‌توانند طی طول تابستان هر دو سال، یک سال تحصیلی را در اصطلاح به شکل جهشی بگذرانند.
رشاد با قدردانی از حضار در این مراسم اظهار داشت: آیت‏الله مکارم شیرازی به رغم دغدغه‌های بی‏شمار و به لحاظ اهمیت ویژه خواست قلبی مردم در منطقه رودهن حضور پیدا کردند.
رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران ادامه داد: علاوه بر این استقبال مردم و مسئولان شهرستان دماوند نیز درخور تقدیر و تشکر است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول