اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم سمنان:

جوانان خود را برابر تهاجم دشمن بیمه کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: جوانان باید با ارتقای بینش اعتقادی و سیاسی خود را در برابر تهاجم دشمن بیمه کنند.

جوانان خود را برابر تهاجم دشمن بیمه کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان، علی استادحسینی در یادواره شهدای پشتکوه روستای ملاده که با حضور خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم منطقه در مسجد و پایگاه امام جعفر صادق (ع) ملاده برگزار شد، اظهار داشت: جوانان باید با ارتقای بینش اعتقادی و سیاسی خود را در برابر تهاجم دشمن بیمه کنند.
وی با اشاره به دشمنی‌های دشمنان نظام و تلاش آنها مبنی بر جلوه‌گری حق به عنوان باطل و برعکس بیان داشت: جبهه حق و باطل از همان ابتدا یعنی از زمان هابیل و قابیل وجود داشته و باطل از همان ابتدا مانع جلوه‌گری حق بوده است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه بیداری اسلامی در خاورمیانه نشأت گرفته از شعله‌های فروزان انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: از آنجا که موتور محرکه انقلاب‏های خاورمیانه، انقلاب اسلامی ایران است، دشمن هر روز در مقابله با انقلاب اسلامی از شیوه‏های مختلفی بهره می‏گیرد.
استادحسینی با بیان اینکه جنگ نرم امروز به مراتب سخت‌تر از جنگ هشت سال دفاع مقدس است، افزود: ما باید با هوشیاری کامل، حفظ وحدت وانسجام در میان آحاد جامعه و تبعیت از ولایت فقیه، نگذاریم خون شهیدان پایمال شود و ادامه دهنده حقیقی راه آنها باشیم.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان داشت: بسیج در جامعه از نقش محوری برخوردار است و جوانان می‌توانند در حلقه‏های تربیتی صالحین پرورش یافته و موجب ترقی و پیشرفت کشور شوند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول