اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی باقرشهر:

جشنواره سیب سرخ برای آشناسازی جوانان با اصل خود است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به هدف برگزاری جشنواره سیب سرخ گفت: جشنواره سیب سرخ برای آشنا سازی جوانان با اصل خود برگزار شده است.

جشنواره سیب سرخ برای آشناسازی جوانان با اصل خود است
میرجلال موسوی امروز در حاشیه جشنواره سیب سرخ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ‌عضو شورای اسلامی باقرشهر اظهار داشت: امروزه با وجود کنار رفتن جنگ‌های سخت‌افزاری و جایگزین شدن جنگ نرم‌افزاری شاهد هجوم زیاد و متنوع رسانه‌های مختلف ماهواره‌ای و اینترنتی هستیم که جوانان غیور ایران زمین را در هجمه‌ زیادی از فرهنگ‌های غلط غربی و ضد دینی دربر گرفته است جوانان با وجود این هجمه‌ها آرام آرام از اصل خویش جدا مانده، تمدن و اصالت هزار ساله خود را به بی‌تمدنی و بی‌اصالتی چند صد ساله غرب فروخته‌اند که ناشی از ناآگاهی و نبود اطلاع‌رسانی صحیح است.
عضو شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به ضرورت برگزاری جشنواره سیب سرخ افزود: وجود چنین جشنواره‌هایی سبب می‌شود تا جوانان با اصل خویش آشنا شده و آن را بهتر بشناسند و در مواجهه با فرهنگ غرب با آگاهی بیشتری مقابله کنند و توان تصمیم‌گیری درست و آگاهانه‌ای را داشته باشند.
وی در ادامه عنوان کرد: با وجود این جشنواره‌ها علاوه بر ایجاد آگاهی برای جوانان داخل سبب می‌شود تا از طریق رسانه‌های مختلف جوانان جویای تمدن خارج از مرز ایران نیز با تاریخ و تمدن کهن ایران زمین آشنا شده و چه بسا این فرهنگ را جایگزین فرهنگ خود کنند.
موسوی ادامه داد: خوشبختانه شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر با فعالیت های ویژه درصدد احیای فرهنگ اسلامی ایرانی و امیدواری به جوانان هستند.
عضو شورای اسلامی باقرشهر خاطرنشان کرد: همچنین مردم خوب باقر شهر باید مسئولان شهری را درجهت رشد و اعتلای فرهنگ جامعه یاری رسانند تا دست استکبار و دشمنان را برای همیشه کوتاه سازیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: آنچه که در جمع‌بندی دفاع مقدس انسان می‌تواند بگوید، این است که این هشت سال، مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه می‌تواند به آنها ببالد و از جوانان خودش انتظار داشته باشد. یعنی دفاع مقدس مظهر حماسه است، مظهر معنویت و دینداری است، مظهر آرمان‌خواهی است، مظهر ایثار و از خودگذشتگی است، مظهر ایستادگی و پایداری و مقاومت است، مظهر تدبیر و حکمت است.
عضور شورای اسلامی باقرشهر در پایان تصریح کرد: دفاع مقدس الگویی برای تمام کشورهاست. دوران دفاع مقدس یک کار بسیار فوق‌العاده و به عنوان الگو و مدلی موفق برای تمام کشورهای منطقه است.
جشنواره سیب سرخ باقرشهر در بوستان عطر سیب با حضور و استقبال پر شور شهروندان خوب باقرشهری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول