اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان سرمربی تیم کاتا؛

قهرمان ‌کاراته قم هدایت نفت اهواز را بر عهده گرفت

خبرگزاری فارس: مربی قمی هدایت تیم کاراته نفت اهواز در مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور را بر عهده گرفت.

قهرمان ‌کاراته قم هدایت نفت اهواز را بر عهده گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این چهره ارزشمند سال‌های اخیر کاراته و کاراته‌کای با سابقه قم و کشور، علیرضا کتیرایی است که در سال‌های دهه 1370 موفقیت‌های ارزنده‌ای را در عرصه مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی برای کاراته‌ کشورمان به دست آورده است.
قهرمان اسبق کاراته قم در مسابقات جهانی و آسیایی برای فصل جدید مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور هدایت تیم کاراته نفت اهواز را در حالی بر عهده گرفت که در چند سال اخیر هدایت تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی جوانان و امید کشورمان را نیز عهده‌دار است.
البته کتیرایی چند سالی است که هدایت تیم ملی کاراته رده سنی جوانان کشور را در مسابقات مختلف برون‌مرزی بر عهده دارد اما این مربی ارزنده کاراته بعد از تغییر و تحولاتی که در راس کادر فنی تیم ملی کاراته رده سنی امید کشور به وجود آمد، از سوی فدراسیون کاراته به عنوان سرمربی تیم ملی امید نیز مشغول به کار شد.
کتیرایی که در دو سال اخیر تیم ملی کاراته جوانان کشور را در عرصه رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشورهای چین و هنگ‌کنگ به موفقیت‌های ارزنده‌ای رسانده است، اکنون به همراه تیم ملی جوانان آماده اعزام به پیکارهای قهرمانی جهان می‌شود و در این راه هدایت تیم ملی امید را نیز بر عهده خواهد داشت.
در حالی که تیم‌های ملی کاراته رده سنی امید و جوانان کشور باید به زودی در مسابقات کاراته قهرمانی رده‌های سنی جوانان و امید جهان شرکت‌کننده، رویدادهای مهم بین‌المللی مهم‌ترین میدانی است که کاراته‌کاهای ملی‌پوش برای کسب آمادگی لازم برای حضوری موفق در جام جهانی در پیش دارند و یکی از آنها جام جایزه بزرگ ترکیه بود که تیم ملی کشور به سه مدال طلا و پنج برنز دست یافت.
حضور مربی قمی به عنوان سرمربی تیم کاراته نفت اهواز در مسابقات سوپر لیگ کاراته کشور در حالی اتفاق افتاد که تیم نفت اهواز سال گذشته با سرمربیگری علیرضا کتیرایی به عنوان نایب قهرمانی سوپرلیگ دست یافت و در سال جاری در بخش کومیته از سوی سعید نصراللهی به عنوان سرمربی هدایت می‌شود و کتیرایی به عنوان مربی کاتا در این باشگاه فعالیت خواهد داشت.
این درحالی است که کتیرایی اکنون سرمربیگری تیم ملی کاراته جوانان را نیز برعهده دارد و نفرات مطرحی همچون سعید فرخی، مهران بهنام‌فر، محسن اشرفی، حسین روحانی، مسلم زین‌الدین، علیرضا اجدادی و منصور حسن بیگی از ملی‌پوشان تیم نفت به شمار می‌روند.
تیم نفت یکی از مدعیان قهرمانی است که سال گذشته کتیرایی توانست این تیم را به نایب قهرمانی سوپرلیگ برساند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول