اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری جشن عاطفه‌ها یک کار انسانی و عاطفی است

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرا رسیدن ماه مهر گفت: هر ساله با بازگشایی مدارس، جشن عاطفه‌ها که یک اقدام انسانی و عاطفی است توسط کمیته امداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری جشن عاطفه‌ها یک کار انسانی و عاطفی است
ارسلان جلالفرد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد این استان در آستانه بازگشایی مدارس و شروع ماه مهر است.
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و وبویراحمد افزود: جشن عاطفه‌ها یک جشن ملی و برگرفته از عاطفه، مهر و درک کردن افراد بی‌بضاعت است که یک فرد مسلمان با بهره‌گیری از روحیات معنوی، شادی‌های خود را با همنوعان و دانش‌آموزان نیازمند تقسیم می‌کند.
جلالفرد با اعلام آمار 23 هزار نفری دانش‌اموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند که سرمایه‌های این مملکت هستند از وظایف و افتخارات این نهاد بوده که به‌ثمر نشستن و شکوفایی استعداد این دانش‌آموزان یکی از بهترین کارهای کمیته امداد است.
وی، حمایت محصلین نیازمند را در دوران مختلف تحصیل و زندگی را یک کار ارزشی و ریشه‌ای دانست و ادامه داد: تقویت و حمایت از روند روبه‌رشد مددجویان به‌ویژه در زمینه‌های علم و تحصیل در برنامه کاری این نهاد است.
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و وبویراحمد گفت: حمایت و تقویت فرزندان پرسنل کمیته امداد از دیگر برنامه‌های این نهاد در شروع ماه مدرسه است که در راستای ارائه خدمات رفاهی به پرسنل و خانواده‌های آن‌ها صورت می‌گیرد.
این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام تعدادی از فرزندان پرسنل کمیته امداد این استان به اردوهای کوتاه مدت شیراز خبر داد و اضافه کرد: از آن‌جا که فرزندان پرسنل این نهاد از سرمایه‌ها ارزشمند این جامعه هستند، این اردوها در تقویت روحیات آن‌ها بسیار موثر خواهد بود.
جلالفرد، انجام تفریحات سالم را برای شکل‌گیری شخصیت و کسب استقلال شخصی و شخصیتی را ضروری خواند و افزود: دوست‌یابی و رشد ابعاد مختلف معنوی این افراد و نیز تمسک جستن به اهل بیت عصمت و طهارت از جمله فواید این گونه طرح‌ها است.
وی خاطرنشان کرد: انجام این اردوها کوتاه مدت توسط شورای رفاه کوتاه مدت صورت می‌گیرد.
 قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: این اردوها قبل از شروع فصی مدرسه و کلاس، موجب افزایش انگیزه دانش‌آموزان و آمادگی کامل برای فرا آموزی علم و تحصیل می‌شود.
وی از مردم خداجوی استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در جشن عاطفه‌ها و رساندن کمک‌های خود به دانش‌آموزان نیازمند دعوت کرد.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول