اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون مشارکت‌های مردمی امداد در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

آمادگی 120 هزار پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از برگزاری جشن عاطفه‌ها در روز 30 شهریور خبر داد و گفت: در این روز 120 هزار پایگاه و مدرسه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان هستند.

آمادگی 120 هزار پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز جشن عاطفه‌ها
سعید ستاری، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به اینکه کمیته امداد آمادگی دارد در سال جاری جشن عاطفه‌ها را به بهترین نحو ممکن برگزار کند، اظهار داشت: در روز چهارشنبه 30 شهریور 120 هزار پایگاه و مدرسه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند و یتیم هستند.

وی تصریح کرد: در روز جشن عاطفه‌ها به صورت نمادین در تهران، زنگ عاطفه‌ها در یکی از مدارس با حضور مسئولان امداد و آموزش و پرورش طنین‌انداز خواهد شد.

ستاری اضافه کرد: علاوه بر روز 30 شهریور، کمیته امداد برنامه‌ریزی کرده تا در روزهای 31 شهریور و اول مهر، جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس، پایگاه‌های بسیج و اماکن مختلف را ادامه دهد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته کمک‌های جمع‌آوری شده با همکاری انجمن اولیا و مربیان به دانش‌آموزان نیازمند تحویل داده می‌شود.

وی بیان داشت: کمیته امداد نیز برنامه‌ریزی کرده تا کمک‌های جمع‌آوری شده را در کمترین زمان ممکن به دانش‌آموزان تحت پوشش خود اهدا کند؛ به طوری که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال یک میلیون نفر از کمک‌های جمع‌آوری شده استفاده خواهند کرد.

ستاری ادامه داد: سال گذشته در روز جشن عاطفه‌ها حدود 8 میلیارد تومان جمع‌آوری شد که امسال پیش‌بینی می‌شود با توجه به حضور پررنگ سازمان‌ها، دستگاه‌ها و حضور موثر مردم این کمک‌ها به حدود 15 میلیارد تومان برسد.

وی اضافه کرد: در کنار جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند و تحت پوشش امداد، صندوق‌هایی نیز برای جمع‌آوری کمک‌ها به ایتام و مردم سومالی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول