اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

دفاع مقدس حقانیت ایران اسلامی را ثابت کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس حقانیت ایران اسلامی را ثابت کرد.

دفاع مقدس حقانیت ایران اسلامی را ثابت کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز قربانعلی مقبلی در شورای اداری شهرستان پاکدشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ظرفیت نظام را در عرصه‌های مختلف به خوبی به اثبات رسانید و امروز شاهد پیشرفت و ترقی و شکوفایی علمی، اقتصادی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه‌ها هستیم.
فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان و تأکید بر برگزار کردن هر چه با شکوه‌تر مراسم دفاع مقدس اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری  اسلامی به برکت فداکاری‌ها و جانفشانی‌های امت اسلامی پیروی از امام راحل و مقام عظمای ولایت هر چه از نقطه آغازین خود فاصله می‌گیرد بالنده‌تر از سابق شده و روز به‌روز بر عزت و سر بلندی آن به‌ویژه در نزد آزادیخواهان و حق طلبان جهان افزوده می‌شود.
وی افزود: دفاع مقدس ظرفیت نظام را در عرصه‌های مختلف به خوبی به اثبات رسانید و امروز اگر شاهد پیشرفت و ترقی و شکوفایی علمی، اقتصادی و فرهنگی جمهوری اسلامی هستیم همه در سایه فداکاری‌هایی شکل گرفته که در برهه‌ای حساس تمام کفر به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا تلاشی بی‌وقفه برای نابودی ایران اسلامی به عنوان مظهر تمام ایمان داشت اما در سایه ایمان و رهبری امام و دفاع جانانه رزمندگان ایران اسلامی ناکام شد. 
مقبلی با اشاره به سخنان استاندار تهران در ارتباط با اهمیت ویژه این شهرستان گفت: با عنایت و حمایت‌های استاندار تهران و نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهرستان با جذب بیش از 50 میلیارد تومان از اعتبارات تملک و دارائی‌ها، پاکدشت در جذب اعتبارات در استان تهران خوش درخشید و باید مسئولان ادارات نسبت به جذب تمام اعتبارات تلاش و همتی مضاعف داشته باشند و با ارتباط مستمر و دائم با مدیران کل خود و جذب اعتبارات لازم پروژه‌های عمرانی را به پایان برسانند و سبب رشد و توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان شوند. 
فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره با بودجه اختصاص یافته در بحث عمران و آبادانی شهرستان، لزوم شتاب بخشیدن و تسریع در روند امور را یادآور شد و گفت: اگر هر مسئولی احساس می‌کند، نمی‌تواند کاروان توسعه شهرستان را همراهی کند باید از همین حالا تکلیف خودش را روشن کند تا قدم‌های اساسی برای جذب و اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی برداشته شود.
وی در ادامه ضمن اشاره به وظیفه ذاتی همه مسئولین برای خدمتگزاری بی منت به مردم عنوان کرد: مدیران باید بدانند که فلسفه وجودی حوزه تحت مدیریت آنها خدمت به مردم است.
عین‌اله تاجیک نیز در ادامه این نشست با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ما و شما مدیران شهرستان، برگزاری سالم‌ترین و بهترین انتخابات نظام جمهوری اسلامی است. یعنی تحقق چیزی که در 30 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده و این نشانگر جامع و کامل بودن نظام انتخاباتی کشور است.
معاون سیاسی‌ـ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت تاکید کرد: ما باید با بی طرفی کامل، امانتدار  آرای مردم باشیم تا این انتخابات نیز همچون سایر انتخابات‌های برگزار شده، با نشاط و حضور پرشور و مشارکت حداکثری  مردم شریف و انقلابی برگزار شود.
وی در ادامه به اجرای طرح تحول اجتماعی، برگزاری شورای امربه معروف و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره و مطالبی را در این ارتباط ایراد کرد.
 علیرضا امامی معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان پاکدشت نیز همکاری بیش از پیش مدیران در ارتباط با برگزاری سرشماری نفوس و مسکن  واقدامات انجام در بحث اشتغال‌زایی و ستاد تنظیم بازار و بازگشایی مدارس سخنانی ایراد کرد.
در پایان این نشست نیز با هدایا و لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های مجیدی فر، رئیس اداره اطلاعات سابق  تقدیر و وثوقی را به عنوان رئیس این اداره معرفی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول