اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه امام صادق(ع):

دفاع مقدس یادآور افتخار‌آفرینی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در بیانیه‌ای اعلام کرد: دفاع مقدس، یادآور افتخارآفرینی ملت بزرگ و مسلمان ایران در عرصه دفاع جانانه از کیان و تمامیت ارضی این دیار دین‌مدار است.

دفاع مقدس یادآور افتخار‌آفرینی ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر‌ به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق، در این بیانیه آمده است: حماسه عظیم و به یادماندنی دفاع مقدس، سرچشمه جوشان فضایل بی‌پایان ملت بزرگی است که با ایمان به خدا و به رهبری امام راحل عظیم الشّأن (ره)، رشادت‌های درخشان و ماندگاری را در عرصه دفاع دین‌مدارانه از کیان مرز و بوم اسلامی و حریم ارزش‌های والای دینی و الهی، از خود به یادگار گذاشتند.
این بیانیه می‌افزاید: دفاع مقدس ملت ایران، فصل نوین و منحصر به فردی را در تاریخ نبردهای نظامی جهان رقم زد زیرا از رهگذر آن، ملتی با دستان خالی و در اوج مظلومیت در برابر جهانی از دشمنی‌های شرق و غرب و ارتجاع منطقه، مردانه و شهادت‌طلبانه ایستاد و با ایمان به احدی‌الحسنیین و یقین به نصرت الهی، قدرت و هیمنه مادی دشمن دون را در هم شکست و دشمن را در راه نیل به تمام اهداف پلیدش که با خوش‌خیالی، خواب تعبیرنشدنی تحقق آنها را دیده بود، ناکام گذاشت.
در بیانیه سپاه امام صادق(ع) آمده است: ملت ایران در این دفاع هشت ساله، شهدای گرانقدری را تقدیم اسلام کرد که هر کدام از آنها، همچون کوکبی فروزان و درخشان، تا ابد چراغ راه رادمردان تاریخند، آنها حیات حقیقی را برای جویندگان جاودانگی و حیات حقیقی، معنا کردند و بر همگان اثبات کردند که راه سعادت و رستگاری از مسیر ایمان به خدا و ولایتمداری می‌گذرد.
در این بیانیه آمده است: بیان مشترک همه شهدای عزیز، اطاعت از ولایت فقیه و آرزوی طول عمر برای رهبر بوده و این امر، گواه روشنی بر این حقیقت است که ولایتمداری، تنها طریق رشد و تعالی جامعه اسلامی در راه فتح قله‌های رفیع عزت و افتخار و نیل به کمال حقیقی و مقام قرب الهی است.
این بیانیه می‌افزاید: امروز، تلؤلو دل‌انگیز ارزش‌های همیشه جاوید ملت ایران در دوران دفاع مقدس، در قالب موج عظیم بیداری اسلامی جلوه‌گر شده است، ملت‌های مسلمان و به استضعاف کشیده شده بلاد اسلامی با درک صحیح پیام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران که با دست خالی اما در سایه ایمان به خدا و وحدت کلمه توانست سد طاغوت را در هم شکسته و تجاوز عظیم دشمن بیرونی را ظفرمندانه ناکام گذارد، طوفان خشم عمیق و متراکم شده خود را علیه طواغیت وابسته و مستبد حاکم بر خود به راه انداخته و با لبیک به پیام عزت‌مندانه اسلام که از اعماق فطرت آنان تراویده است، راه نورانی دفاع سرسختانه و مقدس را در برابر همه مظاهر ننگین استکبار، استبداد و استعمار برگزیده‌اند. بر مدار همین راه روشن است که سریال شکست استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل، به حول و قوه الهی ادامه می‌یابد.
در این بیانیه آمده است: اما دفاع بی‌پایان ملت ایران در برابر خباثت‌های دشمنان، امروز ابعاد جدی‌تر و گسترده‌تری به خود گرفته است، دشمنان ما پس از ناکامی در عرصه نظامی، با ایجاد تهدیدات نرم فرهنگی در صدد هویت‌زدایی از نسل جوان جامعه و نابودی ارزش‌های دینی برآمده‌اند تا اگر بتوانند نظام اسلام را ساقط کنند اما این ملت مسلمان، ریشه‌دار و تمدن‌ساز در سایه رهبری پیامبرگونه پیشوای بزرگ خود امام خامنه‌ای و با تمسک بر ایمان مذهبی و ارزش‌های والای دینی، تمام توطئه‌های نرم و رذیلانه دشمنان را خنثی می‌کند و به راه پیروزمندانه خود در جهت درهم شکستن توطئه‌های دشمنان اسلام و انسانیت تا درک ظهور امام عصر (عج) ادامه می‌دهد.
در پایان این بیانیه آمده است: ما پاسداران و بسیجیان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت دفاع مقدس، یاد و خاطره امام راحل (ره) و همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشته، بیعت قاطع خود را با زعیم عالیقدر خود امام خامنه‌ای در راه تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، اعلام می‌داریم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول