اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ایمانی:

خون شهدا جهان اسلام را بیدار کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: خون شهیدان، بیداری، خیزش و عدالت‌خواهی را در جهان و میان ملت‌های به خواب رفته به وجود آورده است.

خون شهدا جهان اسلام را بیدار کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله ایمانی  چهارشنبه‌ شب در آستانه هفته دفاع مقدس و در نخستین همایش شهدای صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: شهدا با ریختن خون خود بزرگ‌ترین هنر را به قشر هنرمندان جامعه اعطا کردند و در این زمینه سخن گفتن از شهید و شهادت بسیار سخت و دشوار است.
وی با اشاره به اینکه بار سنگینی از مسئولیت و تعهد در برابر شهدای دوران دفاع مقدس بر دوش تک تک آحاد جامعه وجود دارد، گفت: با عمل، فکر و راهی که در پیش داریم، باید راه شهیدان را الگو و سرمشق زندگی خود قرار داده تا به اهداف خود دست یابیم.
نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: شهدا با خون خود به کسانی که در دام فتنه‌گران قرار گرفته‌اند درس ایثارگری و تبعیت از  ولایت مطلقه فقیه آموختند.
ایمانی اضافه کرد: در شرایط کنونی علم واقعی در دست ولی امر مسلمین قرار گرفته و تبعیت از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای انسان‌ها را از گمراهی و فساد نجات می‌دهد.
فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه این همایش نیز طی سخنانی گفت: در دوران دفاع مقدس، دشمن با کمک‌های بی‌شمار لجستیکی ایادی منطقه و استکبار، با حمله نظامی قصد تجزیه و نابودی انقلاب اسلامی ایران را داشت.
غلامحسین  غیب‌پرور اضافه کرد: پیروزی رزمندگان اسلام معادلات جهانی را بر هم زد و ایران اسلامی اسوه و الگوی جهانیان و کشورهای منطقه شد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا تنها در مورد یک یا چند هزار شهید نیست، گفت: شهدا با تقدیم جانشان آزادی، افتخار و سربلندی را برای کشورمان  در زمینه‌های علمی و فرهنگی به ارمغان آورده‌اند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: باید در هر شرایطی ارتباط خود را با آرمان‌های شهدا و چشمه جوشان و زلال ولایت فقیه قطع نکرد، چراکه کسانی که رهبر الهی نداشته باشند در گمراهی و فساد به سر می‌برند.
غیب‌پرور تصریح کرد: در دارالرحمه شیراز 5 هزار شهید آرمیده‌اند و اگر در مسیر شهدا گام برداریم از برکات الهی بهره‌مند شده و ایران اسلامی در دنیا سربلند و سرافراز می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول