اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور ابهر خبر داد:

برابری پهنای باند اینترنت زنجان با یکی از دانشگاه‌های تهران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور ابهر ضمن انتقاد از وضعیت پهنای باند اینترنت در استان زنجان گفت: پهنای باند اینترنت کل استان زنجان برابر یکی از دانشگاه‌های تهران است.

برابری پهنای باند اینترنت زنجان با یکی از دانشگاه‌های تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی اکبر بهاری‌فر بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد استقبال از پروژه مهر با بیان اینکه برنامه استقبال از دانشجویان این دانشگاه از ابتدای آغاز تعطیلات و با بازسازی و ترمیم محوطه فیزیکی دانشگاه آغاز شد، اظهار داشت: برای بازسازی و ترمیم محوطه فیزیکی دانشگاه مبلغ 10 میلیون تومان هزینه شده است.
وی افزود: در حال حاضر با تشکیل یک جلسه ستاد استقبال از مهر در دانشگاه پیام‌نور استان و همچنین دو جلسه در دانشگاه پیام نور ابهر برنامه‌ریزی‌های لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در این دانشگاه صورت گرفته است.
رئیس دانشگاه پیام نور ابهر با اشاره به آغاز ثبت نام از ورودی‌‌های جدید و قدیم این واحد دانشگاهی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی لازم برای ورودی‌های جدید در داخل دانشگاه اجرایی شده و با استقرار اکیپ، ثبت نام اینترنتی در داخل دانشگاه نیز صورت می‌گیرد.
وی از برگزاری اردوهای یک روزه استانی و همچنین کلاس‌های توجیهی برای دانشجویان ورودی جدید خبر داد و گفت: دانشگاه پیام‌نور ابهر در امر ثبت نام و بروزرسانی سایت از جایگاه خوبی در استان برخوردار است.
بهاری‌فر در ادامه با اشاره به تحصیل شش هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر تصریح کرد: همه تمهیدهای لازم برای آغاز سال تحصیلی در این دانشگاه و همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از دانشجویان ورودی جدید صورت گرفته است.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اعتراض دانشجویان ابهری دانشگاه پیام‌نور نسبت به ضعف در سیستم گلستان اظهار داشت: یکی از علل این موضع ترافیک بالای سایت گلستان است و دانشجویان باید بدانند که هیچ دانشجویی به دلیل اینکه سایت او دیر فعال شده ثبت نام را از دست نمی‌دهد.
رئیس دانشگاه پیام نور ابهر ضمن انتقاد از وضعیت پهنای باند اینترنت در استان زنجان عنوان داشت: طبق بررسی‌هایی که ما انجام داده‌ایم، پهنای باند اینترنت استان زنجان برابر یکی از دانشگاه‌های تهران است که متاسفانه این وضعیت مشکلات فراوانی را نیز در شهرستان به وجود آورده است که امیدوار هستیم مسئولان چاره‌ای برای رفع این مسئله داشته باشند.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر در این جلسه با بیان اینکه با توجه به تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس برنامه‌های خوبی در این راستا برگزار می‌شود، گفت: امسال دو ماموریت مهم برای انجام داریم که بحث آمادگی‌های دفاعی یکی از این دو ماموریت را شامل می‌شود.
محمدرضا فخیمی افزود: در سال‌های گذشته بحث آمادگی دفاعی بیشتر جنبه نظامی و آموزش سلاح داشت که این مهم تغییر کرده و بیشتر جنبه فرهنگی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان را شامل می‌شود.
وی با اشاره به اعزام اردوهای راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: سال‌های گذشته این امر در پایان سال صورت می‌گرفت که در سال جاری این امر به صورت مستمر و در طول سال اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول