اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

ارزش‌های دفاع مقدس زنده نگاه داشته شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد تاکید کرد: ارزش‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس در برابر جنگ نرم دشمن باید زنده نگاه داشته شود.

ارزش‌های دفاع مقدس زنده نگاه داشته شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز بعد از ظهر امروز در دیدار نیروهای مسلح خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس به الگو و افتخاری ماندگار برای جوانان در راستای تلاش برای سازندگی و سربلندی کشور تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس به نحو احسن به نسل امروز جامعه منتقل شود، افزود: امروز دشمن جنگ نرم را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در دستور کار خود قرار داده و این حرکت دشمن بسیار خطرناک‌تر از جنگ میدانی است.
امام جمعه بجنورد تاکید کرد: باید همچون شهدا، با اخلاص و با پیروزی از اهداف و ادبیات اسلامی به وظایف خود عمل کرده و کشور را تقویت کنیم.
وی هشت سال دفاع مقدس را دوران افتخار و طلایی ملت ایران خواند و افزود: باید تلاش کنیم تا ارزش‌ها و دستاوردهای این ایام به نحو احسن به نسل امروز جامعه منتقل شود.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر در هشت سال دفاع مقدس با جان خود از حریم اسلام و کشور دفاع کردیم، امروز در جبهه جنگ نرم باید عمیق‌تر و با اخلاص تر از گذشته از جان خود بگذریم.
وی با بیان اینکه مردم ایران با ملتی جنگ ندارند و همواره خواهان صلح بوده و هستند، گفت: در جنگ نابرابر هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان ما جانانه از خاک، انقلاب و ارزش‌های دینی و اسلامی دفاع کردند.
آیت‌الله مهمان‌نواز همچنین با بیان اینکه امروز همه ما مفتخریم که مرید و تابع ولایت فقیه هستیم، اظهار داشت: سعادت و پیروزی ما در این راه است.
وی با تأکید بر اینکه ملت و کشوری جنگ زده است که اخلاق دینی، اعتقادی و اسلامی او جنگ زده باشد، گفت: اگر ایمان و بصیرت دینی از ملتی گرفته شود، تهی و بی هویت خواهد شد.
امام جمعه بجنورد همچنین یکی از عوامل موفقیت و پاک‌سازی جامعه از فساد و ناهنجاری‌ها را اعتقاد به قیامت دانست و خاطرنشان کرد: اعتقاد به قیامت تأثیر بسزایی در رفتار و اعمال ما دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول