اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:

برگزاری 10000 برنامه در هفته دفاع مقدس در فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: در راستای ارج نهادن به دلاورمردی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، 10 هزار برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در استان فارس برگزار می‌شود.

برگزاری 10000 برنامه در هفته دفاع مقدس در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب‌پرور بعد از ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 10 هزار برنامه‌‌ای که در هفته دفاع مقدس در استان فارس در نظر گرفته شده است، 3 هزار برنامه در شهرستان شیراز برگزار می‌شود.
غیب‌پرور خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در کشور با همکاری اداره ثبت و احوال برای 14 هزار و 600 شهید استان فارس شناسنامه مکانیزه با ابزار روز دنیا صادر می‌شود.
وی اضافه کرد: در طی یک ماه آینده با تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان بسیج و ثبت احوال کشور صورت می‌گیرد تمام شهیدان کشور شناسنامه‌دار می‌شوند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: در آخر هفته دفاع مقدس بسیج رسانه‌ای استان فارس با حضور 70 نفر از اصحاب رسانه در کنار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج در مشهد مقدس به طور رسمی افتتاح می‌شود.
غیب پرور خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح در جلو پادگان امام حسین (ع)، دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، برپایی برنامه‌ها در تمام سینماها، بوستان‌ها و دیگر اماکن فرهنگی است.
وی اضافه کرد: سرکشی از خانواده معزز شاهد، حضور اکیپ‌های رایگان درمان در مناطق محروم، مسابقه ورزشی و تیراندازی 5 هزار عشایر بسیجی، ستاد استقبال از 151 مرکز دانشگاهی دانشجویی جدیدالورود و اهدای بسته فرهنگی و به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدارس استان فارس و برای نخستین بار رونمایی مقدماتی بازی‌های رایانه‌ای در هفته دفاع مقدس برپا می‌شود.
وی تصریح کرد: چاپ 50 عنوان کتاب در قالب داستان‌های بلند، قصه کوتاه، شعر، خاطره و مستندسازی 12 هزار قطعه‌ای از اجلاسیه سرداران و 14 هزار و 600 شهید فارس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که شاهد اجرایی شدن آن هستیم.
فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه تنها دوران دفاع مقدس دفاع از خاک نبوده بلکه دفاع از دین و حفظ ارزش‌های اسلامی بوده است، افزود: در تاریخ 400 ساله اخیر حدود یک‌میلیون کیلومتر خاک به ویژه در دوران قاجار و پهلوی از ایران جدا شده است.
غیب پرور گفت: برای نخستین بار در تاریخ ایران زمین با از جان‌گذشتگی رزمندگان اسلام حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا نشد.
وی اضافه کرد: در جنگ ایران و عراق شاهد حمایت تسلیحاتی 52 کشور از رژیم صدام بودیم که با جان‌فشانی نیروهای اسلام توطئه‌های دشمنان به شکست انجامید.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول