اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل:

اردبیل دومین استان کشور در راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل گفت: اردبیل دومین استان کشور در حوزه فعالیت کتابخانه‌های سیار با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی و کتابخوانی است.

اردبیل دومین استان کشور در راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار است
ناهید اللهوردیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در کنار کتابخانه‌های سیار در استان اقدام به راه‌اندازی کتابخانه‌های پستی کردیم به طوری که کودکان در تمام مناطق می‌توانند با عضویت در این سیستم کتاب‌های درخواستی خود را اعلام کرده و ما از طریق پست آنها را تهیه و به دست آنها برسانیم.
این مسئول راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار و پستی را کاری متمایز در ارائه خدمات فرهنگی به کودکان روستایی و مناطق محروم اعلام کرد و افزود: اردبیل جزو چهار یا پنج استان برتر کشور در زمینه فعالیت کتابخانه‌های سیار است.
اللهوردیزاده در مورد توسعه فضاهای فیزیکی گفت: مرکز شماره دو پارس‌آباد هم‌اکنون در دست اقدام است و با 60 درصد پیشرفت فیزیکی تا دهه فجر امسال به بهره‌بردرای می‌رسد.
مدیر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل به موفقیت اعضای کانون استان در مسابقات کشوری و بین‌المللی به صورت متعدد اشاره کرد و افزود: استان اردبیل به اعتراف بسیاری از صاحب‌نظران در این حوزه به ویژه ارزیابی‌های سازمانی جزو استان‌های موفق کشور است به طوری که در یک سال گذشته اعضای کانون استان در مسابقات کشوری و بین‌المللی توانستند با کسب عناوین برتر موفقیتی چشم‌گیر برای استان به ارمغان آوردند.
این مسئول اهمیت کار پژوهش و تحقیق را در موفقیت یک سازمان و مجموعه یادآور شد و بیان داشت: توسعه هر سازمان بدون پژوهش و تحقیق امکان‌پذیر نیست و باید این تحقیقات بر مبنای توسعه به صورت زیربنایی انجام شود که در این زمینه واحد تحقیقات و پژوهش ما نیز فعالیتی چشمگیر داشته و توانسته است موفقیت‌های بی‌شماری به دست آورد.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان اردبیل بیان داشت: امسال علاوه بر این موفقیت‌ها تعدادی از مربیان و کارمندان ما نیز در سطح کشور به عنوان کارگزار نمونه انتخاب شده به طوری که این استان جزو چهار استان برتر کشور در حوزه نیروی انسانی است.
اللهوردیزاده در ادامه سخنان خود برجستگی مرزی بودن استان و مورد توجه قرار دادن این موضوع در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌های کلان را یادآور شد و ابراز داشت: نقاط مرزی ما دارای ویژگی‌های فرهنگی خاص است و این ویژگی توجه خاص را نیز می‌‌طلبد که امیدواریم با توسعه فرهنگی در شهرهای مرزی بتوانیم به خانواده‌ها پاسخی مناسب بدهیم.
وی در پایان گفت: ‌با توجه به اهمیت این موضوع برای اولین بار در سطح کشور پیشنهاد دادیم اعتبارات مناطق مرزی ما را نسبت به سایر مناطق افزایش دهند تا بتوانیم برنامه‌های مختلفی را در این مناطق اجرا کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول