اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

31 شهریور ماه؛

رژه نیروهای مسلح در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده آمادگاه منظریه قم گفت: رژه نیروهای ارتش در 31 شهریور ماه اجرا می‌شود که توانمندی ارتش در دفاع از کیان اسلام است.

رژه نیروهای مسلح در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم،  محمد خورشیدی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته نویدبخش روزهای ایثار، خون و شهادت بوده و نباید اجازه دهیم که این واقعه مهم به دست فراموشی سپرده شود.
وی با اشاره به شکست دشمن گفت: دشمنان در مراحل مختلف کشور ما را هدف هجمه‌ها قرار دادند ولی با اقدام مناسب تو دهنی محکمی خوردند.
فرمانده آمادگاه منظریه قم خاطرنشان‌ کرد: ارزش‌های و آموزه‌های دفاع مقدس باید نسل به نسل منتقل شود تا همگان بر این ارزش‌ها واقف شوند.
وی با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب بیان کرد: پس از پیروزی شیرین و مقتدرانه انقلاب و دشمنان با برپایی جنگ تصمیم گرفتند جوانه‌های انقلاب را از بین ببرند.
خورشیدی خاطرنشان کرد: ارتش در هشت سال دفاع مقدس حضوری فعال و جدی داشت و این ارتش غیور با همراهی بنیانگذار جمهوری اسلامی دوشادوش اقشار ملت و جهادگران و خیل بزرگ بسیجیان و سازمان نوپای سپاه پاسداران به طور مناسب درخشیدند.
وی با بیان اینکه ارتش در دفاع از استقلال و حاکمیت ارضی همه دارایی خود را فدا کردند، عنوان کرد: این گروه در میدان عمل ثابت کردند که با ولایت هستند و خواهند ماند.
نماینده ارشد اجا در استان قم خاطرنشان کرد: نیروی دریایی قهرمان در ابتدای جنگ تحمیلی فعالیت نیروی دریایی دشمن را متوقف شد و تا پایان جنگ نتوانست به فعالیت بپردازد.
وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در خط مقدم در برابر نیروهای دشمن همواره ایستاده و خود را سپر قرار داده و شرایطی را برای دیگر نیروها برای استراتژی و عملیات جدید فراهم کرده است.  
خورشیدی با بیان اینکه شهادت خیل کثیری از ارتشیان مایه فخر و مباهات ارتش است، عنوان کرد: ارتش از این افتخار برخوردار است که 48 هزار شهید و تعداد فراوانی جانباز را تقدیم به میهمن اسلامی کرده‌ که از این تعداد 600 شهید مربوط به شهر شهیدپرور و انقلابی قم است.
وی با بیان اینکه ارتش در هفته دفاع مقدس به اجرا و برگزاری برنامه‌های مختلف اقدام می‌کند، بیان کرد: رژه نیروهای ارتش در 31 شهریور ماه اجرا می‌شود که نشان‌دهنده توانمندی ارتش در دفاع از کیان اسلام است.
فرمانده آمادگاه منظریه قم خاطرنشان کرد: یادواره شهدای ارتش با حضور اقشار مختلف و سخنرانی جانشین ارتش جمهوری اسلامی هفتم مهر ماه برگزار می‌شود.     
وی گلباران مزار شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، اعزام کارشناس نظامی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، محفل انس با قرآن، دیدار با مراجع عظام تقلید و برپایی نمایشگاه نظامی دستاورهای نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس ذکر کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول