اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی استاندار؛

مرتضی رهنما رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مرتضی رهنما رئیس ستاد انتخابات این استان برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

مرتضی رهنما رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط‌ عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، طی حکمی از سوی اکبر نیکزاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مرتضی رهنما معاون سیاسی و امنیتی استانداری این استان به عنوان رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
همچنین سید ناصر رضایی مدیرکل سیاسی و انتخابات این استان جانشین و دبیر و رئیس کمیته اجرایی و امور شهرستان‌ها، سید رحمان زمانی مدیرکل امنیتی انتظامی به عنوان رئیس کمیته امنیتی انتظامی، سید یاسر حسن‌پور مدیرکل فناوری اطلاعات به عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات و سیدعنایت‌الله رضوی مدیرکل اداری و مالی به عنوان رئیس کمیته پشتیبانی و تدارکات انتخابات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند.
محمد مرادپور مدیرکل حراست به عنوان رئیس کمیته حفاظت فیزیکی، سیدمحمود رادمنش مدیر اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل به عنوان رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی و سید شهاب‌الدین حسینیان کارشناس انتخابات و رئیس دفتر ستاد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان شدند.
 در این حکم آمده است: به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان ستاد انتخابات این استان در امر برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منصوب می‌شوید.
در این حکم تاکید شده است: امید است با استعانت از خداوند منان، همکاری سایر اعضاء، رعایت اصل امانتداری، دفاع از حقوق شهروندان و صیانت از آراء آنان، با اعمال دقیق قوانین و مقررات مربوطه و تحت نظر رئیس ستاد انتخابات با تحقق مشارکت حداکثری این امر خطیر را به انجام برسانید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد متذکر شده است: بدیهی است تمام دستگاه‌های اجرایی و وابسته به دولت کماکان همکاری و معاضدت لازم را با ستاد انتخابات معمول خواهند داشت.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول