اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پای درد دل بابای مدرسه:

مدرسه بدون دانش‌آموزان روشنایی ندارد

خبرگزاری فارس: بابای مدرسه یکی از افرادی است که زحمت زیادی برای دانش‌آموزان می‌کشد تا محیط مدرسه فضای مناسبی برای تحصیل این افراد داشته باشد.

مدرسه بدون دانش‌آموزان روشنایی ندارد
یکی از این پیرترین باباهای مدرسه در بیرجند که در یکی از مدارس پسرانه خدمت می‌کند، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند گفت: مدرسه بدون دانش‌آموزان تاریک است و روشنایی ندارد.
رضا محمدنژاد با بیان اینکه بیش از 20 سال سابقه خدمت در شغل سرایداری مدرسه را دارد، اظهار داشت: در آغاز کار چندان از شغلم راضی نبودم و دوست داشتم شغلم را عوض کنم.
وی با بیان اینکه اما امروز حاضر نیستم شغلم را با هیچ شغل دیگری عوض کنم، تصریح کرد: امروز با تمام عشق و علاقه این کار را انجام می‌دهم.
این بابای مدرسه که مشغول نصب پرچم‌های زیبا بر روی دیوارهای مدرسه بود در مورد حال و هوای خود در نزدیکی بازگشایی مدارس گفت: خیلی خوشحال هستم و ما از چند هفته پیش در حال آماده سازی مدرسه برای پذیرایی از دانش‌آموزان هستیم تا فضایی خوب و شاداب برای دانش‌آموزان فراهم شود.
محمدنژاد ادامه داد: مدرسه بدون دانش‌آموزان هیچ لطفی ندارد و من برای آغاز مدارس لحظه‌شماری می‌کنم تا باز هم صدای بچه‌ها در مدرسه طنین‌انداز شود.
وی در پاسخ به این سؤال که چه انتظاری از دانش‌آموزان دارد، افزود: من فقط از دانش‌آموزان درخواست دارم که در نگهداری فضای مدرسه همکاری کنند تا بتوانند تا پایان سال از این فضای شاداب و زیبا استفاده کنند.
بابای مدرسه راهنمایی پسرانه بیرجند در مورد وضعیت معیشتی خود نیز گفت: در حال حاضر وضعیت ما بهتر شده است و به صورت قرارداد کار معین با آموزش و پرورش همکاری می‌کنیم و از این وضعیت راضی هستیم.
محمدنژاد ادامه داد: دلم برای دانش‌آموزان تنگ شده و در این چند روز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مدرسه‌ای زیبا و شکیل برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.
وی در مورد خاطرات خود در مدت خدمت خود می‌گوید: یک روز در یکی از ادارات کارم گیر کرده بود که معاون آن اداره من را دید و شناخت و مرا با به اتاقش دعوت کرد و گفت قبلا در مدرسه‌ای که من سرایدار بودم درس می‌خوانده و کارم را راه انداخت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول