اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج:

دانشگاه آزاد یاسوج به استقبال دانشجویان جدیدالورود می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج از آمادگی کامل این دانشگاه برای استقبال از دانشجویان جدیدالورود خبر داد.

دانشگاه آزاد یاسوج به استقبال دانشجویان جدیدالورود می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید عطاء‌الله افتخاری در جلسه ویژه کارگروه استقبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، از آمادگی حوزه‌های این واحد دانشگاهی برای استقبال از دانشجویان ورودی جدید خبر داد و افزود: ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود بی‌صبرانه منتظر حضور این عزیزان در دانشگاه آزاد یاسوج است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و اعلام نتایج کنکور سراسری و ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، با ابراز رضایت از تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه، تاکید کرد: همه حوزه‌ها توان خود را معطوف به خدمت‌رسانی به دانشجویان کنند تا خدای ناکرده این مهم اخلاقی و قانونی مورد غفلت واقع نشود.
 وی بیان داشت: رضایت دانشجویان از خدمات و کیفیت آموزش در این واحد دانشگاهی بسیار مهم است و در این زمینه باید دانشجویان به نحو مطلوبی تکریم شوند.            
این مقام مسئول در دانشگاه آزاد یاسوج افزود: در نظر سنجی که از طرف دفتر فرهنگ واحد یاسوج انجام می‌گیرد، میزان رضایت‌مندی دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه تا پایان ثبت نام مورد بررسی قرار خواهد گرفت و عملکرد حوزه‌های مختلف از این طریق لحاظ می‌شود.‌
افتخاری یادآوری کرد: تشکیل ستاد استقبال از ورودیان جدید، استقبال از سایر دانشجویان را نفی نمی‌کند بلکه دانشجویان ورودی جدید به دلیل برداشتن اولین گام به سوی دانشگاه و ثبت این خاطره در ذهن آنان، ما را بر آن می‌دارد تا با استقبال در خور و شایسته از این عزیزان این خاطره را در ذهن آنان دل‌انگیزتر و جاودانه‌تر کنیم.
در این جلسه کارگروهی که با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و تشکل‌های سیاسی و صنفی دانشگاه برگزار شد، با تعیین وظایف هر کدام از حوزه‌ها مقرر شد با حمایت و نظارت این دانشگاه، تشکل‌ها و دانشجویان ارکان اصلی ستاد استقبال را بر عهده بگیرند. 
انتهای پیام/ص30        



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول