اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با طرح مسائل مالی؛

مقام و منزلت پزشکان را تنزل ندهیم

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه انجمن جراحان ایران گفت: مقام و منزلت پزشکان را با طرح مسائل مالی و تعرفه‌های پزشکی تنزل ندهیم.

مقام و منزلت پزشکان را تنزل ندهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیاوش صحت ظهر امروز در کنگره میان‌ دوره‌ای جامعه جراحان ایران شاخه آذربایجان غربی که در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: نباید با مطرح کردن مسائل مالی مانند تعرفه اخذ خدمات مقام و منزلت پزشکان را تنزل دهیم بلکه به‌ طور اساسی با این قبیل افراد و نهادها برخورد جدی صورت گیرد.
وی در ادامه افزود: برای یک پزشک با وجدان و مسئول، بهبود یافتن بیماران و مراجعه‌کننده‌ها در اولویت کاری قرار دارد و نباید به مسائل مطروحه در حوزه مالی دامن بزنیم که این موضوع به شان و جایگاه پزشک آسیب می‌زند.
این مسئول بیان کرد: باید از پیشکسوتان پزشک، جراح و فعال حوزه درمان توسط مسئولان به شکل گسترده تقدیر به عمل آید چرا که در سال‌های گذشته با کمترین امکانات درمانی و محدودیت مالی برای پاسخگویی به مراجعه‌کننده‌ها اقدام کردند.
وی در ادامه گفت: پزشکان و متخصصان زیادی برای توسعه خدمات درمانی و تجهیز سیستم پزشکی کشور و استان‌های مختلف زحمات بسیار زیادی متحمل شدند و با کمترین لوازم به درمان و رسیدگی بیماران خود مبادرت کردند از اینرو باید به انحای مختلف از پیشگامان این عرصه به بهانه‌های متعدد در طول سال تجلیل به عمل آوریم.
صحت به توسعه سیستم پزشکی استان‌های مختلف از جمله آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: در طول سال‌های گذشته با پیگیری‌ها و جدیت‌های مسئولان استانی تجهیزات پزشکی و لوازم درمانی زیادیدر شهرستان‌ها فراهم شده است تا جایی که افراد بخشی از بیماری‌های جسمی را در محل اقامت خود درمان می‌کنند.
این مسئول گفت: آذربایجان غربی کارنامه بسیار درخشانی در حوزه درمان و جراحی دارد چرا که در این منطقه جراحان و متخصصان صاحب‌نام زیادی فعالیت کرده و برای ارتقای کیفی خدمات برنامه‌ریزی کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول