اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه‌بیت‌المقدس کردستان:

دشمن‌‌شناسی از آموزه‌های تاثیرگذار دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ‌بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر شناخت بیشتر اهداف و برنامه‌های دشمن گفت: دشمن شناسی یکی از ابزارهای تاثیرگذار و از آموزه‌های جدی دفاع مقدس است.

دشمن‌‌شناسی از آموزه‌های تاثیرگذار دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج‏، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سنندج با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از وظایف ما در عصر کنونی یادآوری اقدامات جنایتکارانه استکبار و دشمنان این مرزو بوم برای آگاهی و شناخت بیشتر مردم است.
وی با تاکید بر شناخت بیشتر اهداف و برنامه‌های دشمن، افزود: دشمن شناسی یکی از ابزارهای تاثیر‌گذار و از آموزه‌های جدی دفاع مقدس است که ما باید در راستای ترویج و گسترش آن در میان مردم به ویژه نسل جوان تلاش کنیم.
وی به عناوین و شعارهای هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روز اول این هفته که یادآور تجاوز صدام به خاک ایران اسلامی است به نام شهدا و با شعار مظهر قدرت ایران شهدا هستند، نامگذاری شده است.
فرمانده سپاه‌ بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: روز دوم به نام نماز و جهاد با شعار نماز جمعه سنگر است، روز سوم هم به نام بصیرت دینی و دفاع مقدس با شعار بصیرت قطب‌نمای حرکت است، روز چهارم سرباز حماسه و دفاع مقدس با شعار سرباز زینت کشور است، نام‌گذاری شده است.
سردار رجبی از دیگر عناوین و شعارهای هفته را شامل جهاد در جهاد عنوان روز پنجم با شعار مملکت، مملکت جهاد فی سبیل‌الله است، روز ششم ولایت فقیه و دفاع مقدس با شعار پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم تا آسیبی به کشور نرسد و روز هفتم با عنوان خانواده و دفاع مقدس با شعار مردان ما مرهون شجاعت زنان شیردل هستند، ذکر کرد.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: برگزاری رژه نیروهای مسلح در سنندج، مریوان و سقز، برپایی نمایشگاه در ورزشگاه 22 گولان، دیدار با خانواده‌های شهدا در طول هفته، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و حضور در نماز جماعت از جمله برنامه‌های این هفته است.
وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های ما در این هفته شامل دیدار با نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان،افتتاح چندین طرح محرومیت‌زدایی در قالب طرح هجرت و تجلیل از جهادگران دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه‌ بیت‌المقدس کردستان در ادامه افزود: در شهرهایی که مراسم رژه برگزار نمی‌شود، برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی اجرا خواهد شد.
پایان پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول