اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خواف تاکید کرد:

لزوم انتقال صحیح ارزش‌های دفاع مقدس به آیندگان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خواف گفت: ارزش‌های دفاع مقدس باید با برنامه‌ریزی دقیق و مدون به نسل‌های آینده که دوران انقلاب و جنگ را درک نکرده‌اند منتقل شود.

لزوم انتقال صحیح ارزش‌های دفاع مقدس به آیندگان
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید منصور موسوی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان خواف، دوران جنگ تحمیلی را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: جنگ هشت ساله باوجود خساراتی که وارد کرد، نظام و انقلاب را در برابر تهدیدات بیمه کرد.
وی تصریح کرد: جوان امروز باید نسبت به شرایط کشور در آغاز جنگ تحمیلی آگاه شود و بداند این جنگ در وضعیتی بر ما تحمیل شد که مدت زیادی از پیروزی انقلاب نگذشته بود و ارتش و مردم آمادگی حضور در این جنگ را نداشتند.
معاون فرماندار خواف افزود: تدبیر و مدیریت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ولایت‌مداری مردم، موازنه قدرت را به نفع کشور تغییر داد و پیروزی را از آن مردم ایران کرد.
موسوی در بیان برنامه‌های این ستاد در هفته دفاع مقدس به مواردی چون برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی دفاع مقدس، برگزاری همایش نهضت روشنگری، برپایی مسابقات ورزشی و نمایشگاه عکس دفاع مقدس اشاره کرد.
وی گفت: رژه نیروهای مسلح، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، سرکشی از خانواده معظم شهدا و غبارروبی مزار شهدای گمنام از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان خواف اجرا می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول