اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت رژه نیروهای مسلح؛

محدودیت‌های ترافیکی 31 شهریور در زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان زنجان محدودیت‌های ترافیکی رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی 31 شهریور در زنجان اعلام شد
مقصود شمس آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: به منظور تامین ایمنی عبور و مرور و ایجاد ترافیک روان، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و اجرای مراسم رژه در استان در روز پنج شنبه محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.
وی یادآور شد: تردد همه خودروها از سمت میدان جهاد تا سرباز گمنام و خبابان‌های منتهی به مراسم رژه زنجان از ساعت 6.30 پنج شنبه 31 شهریور تا پایان مراسم ممنوع است.
رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان زنجان همچنین از رانندگان خواست از پارک خودروهای خود در مسیرهای منتهی به مراسم رژه خودداری کنند که در صورت پارک خودرو به وسیله جرثقیل جابه‌جا می‌شود.
وی با بیان اینکه رانندگانی که از این مسیر عبور می‌کنند، فردا مسیر خود را تغییر داده و مسیر دیگری را برای رفتن به محل مورد نظر خود انتخاب کنند، افزود: محدویت‌های ترافیکی اجازه عبور از مسیرهای تععین شده را به رانندگان نمی‌دهد.
شمس آذر از اعمال محدویت‌های لازم همزمان با بازگشایی مدارس در سطح شهر زنجان خبر داد و افزود: از امروز طرح نیروی انتظامی آغاز شده و نیروهای پلیس برای روان سازی ترافیک، کنترل برخی خودروها و موتور سیکلت‌های مزاحم اعمال می‌شود.
وی گفت: طرح ویژه ترافیک از امروز در مرحله نخست آغار شده و تا 15 مهر ادامه می‌یابد.
رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان زنجان از 15 مهر تا آخر سال نیز مرحله دوم طرح نیروی انتظامی ادامه دارد.
وی تصریح کرد: عوامل نیروی انتظامی رانندگان خودورهای مدارس را کنترل و بازرسی کرده و از نظر عمر خودرو نیز بازرسی‌هایی صورت می‌گیرد.
شمس آذر از مردم خواست نهایت همکاری را در اجرای مطلوب طرح‌های ترافیکی در سطح شهر زنجان داشته باشند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول