اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی ماهشهر:

روزنامه خوزستانی کم لطفی کرد

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی ماهشهر از کم لطفی یکی از روزنامه‌های استان خوزستان به والیبالیست‌های بانوان نوجوان ماهشهری خبر داد.

روزنامه خوزستانی کم لطفی کرد
غلامرضا خنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: با وجود اینکه میزبان خوبی برای مسابقات بانوان نوجوانان کشور بودیم ولی مورد کم لطفی یکی از روزنامه‌های استان خوزستان قرار گرفت.
وی در همین خصوص اضافه کرد: مسابقات نوجوانان کشور هفته گذشته بعد از برگزاری چند مسابقه در دزفول به ماهشهر منتقل شد و همکاران ما نهایت تلاش را برای برگزاری مناسب مسابقات به کار بستند.
رئیس تربیت‌بدنی ماهشهر با اشاره به کم‌لطفی یکی از روزنامه‌های استان خوزستان به والیبالیست‌های ماهشهری افزود: در حالیکه تیم والیبال بانوان نوجوان استان خوزستان در ترکیب خود از هشت بازیکن، مربی و سرپرست ماهشهری بهره می‌گرفت یکی از روزنامه‌های استان خوزستان در گزارش منتشر شده خود هیچ اشاره‌ای به حضور ماهشهری‌ها در این مسابقات نکرد.
وی تصریح کرد: رئیس هیئت والیبال استان خوزستان با برقراری تماس تلفنی از میزبانی خوب ماهشهر در این مسابقات قدردانی کرد.
خنفری بیان کرد: با تلاش و همکاری همه‌جانبه فرمانداری و پتروشیمی ماهشهر این مسابقات را به خوبی میزبانی کردیم ولی متاسفانه برخی رسانه‌ها به این موضوع بی توجهی کردند.
وی در پایان اضافه کرد: امیدوار هستیم که رسانه‌های محلی با نشان دادن واقعیت‌های ورزشی به اعتلای ورزش منطقه کمک کرده و مسائل را آنطور که هست پوشش خبری دهند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول