اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

در گفت‌وگو با فارس

ابن‌یمین: بازیکنان تقصیری ندارند، والیبال بانوان به زمان نیاز دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم ملی والیبال بانوان درباره نتایج کسب‌شده در مسابقات قهرمانی زنان آسیا گفت: بازیکنان و مربیان تمام تلاش خود را می‌کنند؛ برای رسیدن به نتیجه دلخواه‌مان، به زمان نیاز داریم.

ابن‌یمین: بازیکنان تقصیری ندارند، والیبال بانوان به زمان نیاز دارد
اکرم ابن‌یمین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره مسابقات قهرمانی زنان آسیا گفت: امروز (چهارشنبه) تیم ملی مقابل ژاپن به میدان می‌رود البته شانسی مقابل این تیم نداریم اما بازیکنان همه تلاش خود را می‌کنند، پیداست که هنوز فاصله زیادی با تیم‌های برتر آسیا داریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا تیم ملی در بازی مقابل چین نتیجه ضعیفی را کسب کرد، اظهار داشت: مربیان نیز تمام تلاش خود را می‌کنند. همین که توانستیم در یک گیم از چین 17 امتیاز بگیریم خوب است. بازیکنان تقصیری ندارند؛ زمان لازم است تا به نتیجه دلخواه برسیم.

سرپرست تیم ملی با اشاره به آمادگی کامل تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات آسیایی، عنوان کرد: فکر می‌کردیم کره‌شمالی سوم شود که نشد. برای ما هم این پوئن‌ها قابل قبول نیست. دوست داشتیم بازیکنان حداقل امتیازهایی بین 15 تا 20 را کسب می‌کردند. هیچ‌چیزی کم نگذاشتیم و نهایت تلاشمان را به کار بردیم.
انتهای پیام/د
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول