اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

بحرینی در گفت‌وگو با فارس:

صعود والیبال بانوان ایران در قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: با تلاشی که از بازیکنان دیده‌ام ارتقاء مقام و صعود 2 پله‌ای در مسابقات قهرمانی آسیا دور از دسترس نخواهد بود.

صعود والیبال بانوان ایران در قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست
پریسا بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص شرایط تیم ملی والیبال بانوان گفت: بانوان هم‌ اکنون در اردو به‌سر می‌برند. شرایط آمادگی بازیکنان خوب است و آنها در تلاش هستند تا نتایج خوبی را در مسابقات قهرمانی زنان آسیا کسب کنند.

وی برگزاری اردوی ترکیه را برای ملی‌پوشان خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این اردو 2 مسابقه با تیم‌های لیگ برتر و یک مسابقه نیز با تیم دسته اولی این کشور برگزار کردیم که هر 3 دیدار با برتری ملی‌پوشان ایرانی همراه بود.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه در اردوی آخر نفرات اعزامی به تایوان معرفی خواهند شد، اظهار داشت: هم‌اکنون 15 بازیکن در اردوحضور دارند. آخرین اردو تیم ملی هم از 13 تا 18 شهریور برگزار می‌شود و پس از آن نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی را معرفی می‌کنیم.

بحرینی با ابراز امیدواری از صعود ایران به عنوان تیم اول از مرحله مقدماتی گفت: اندونزی و تایوان در گروه ما قرار دارند و امیدواریم تا به عنوان تیم اول راهی دور بعد شویم. با تلاشی که از بازیکنان می‌بینم ارتقاء مقام و دو پله صعود دور از دسترس نیست.
مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از اواخر شهریور به میزبانی تایوان برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در دوره قبل این رقابت‌ها هشتم شد.
انتهای پیام/خ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول