اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نکا خبر داد:

اجرای 400 برنامه هفته دفاع مقدس در نکا

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نکا از اجرای 400 برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نکا خبر داد.

اجرای 400 برنامه هفته دفاع مقدس در نکا
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، شعبانعلی حیدریان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برنامه‌های این هفته با اولویت ترویج فرهنگ شهید و شهادت و دفاع مقدس در نکا برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه تأثیرات انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ملت حماسه‌ساز ایران در انقلاب‌های مردم این منطقه تأثیرات زیادی داشته است، تصریح کرد: امنیت امروز ما در گرو دفاع جانانه ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس است که نباید به فراموشی سپرده شود.
فرمانده سپاه ناحیه نکا با تاکید بر حفظ دستاوردها و آثار شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: حفظ این دستاوردها موجب مصون ماندن نظام از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و ایجاد عزت، شرف و اقتدار برای این نظام است.
این مسئول محوری‌ترین برنامه‌های این هفته را گردهمایی بزرگ رزمندگان، برگزاری یاد بود شهید منتظر قائم از شهدای درگیری با گروهک تروریستی پژاک و نمایشگاه یاد یاران عنوان کرد و ادامه داد: گرانمایه‌ترین میراث انقلاب اسلامی مردم ایران هستند که باید از آنان در همه برنامه‌ها استفاده کرد.
فرمانده سپاه ناحیه نکا با اشاره به برگزاری حدود 10 یادواره در شهرستان نکا در طول هفته دفاع مقدس بیان داشت: علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ شهادت در جامعه، برنامه‌های این هفته در راستای فرهنگی، سیاسی، ورزشی و عمرانی است.
حیدریان افزود: عمده‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های ما برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، دسته‌روی هیئت مذهبی در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)، دیدار با خانواده‌های شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، عصری با خاطره، همایش حجاب و عفاف، صبحگاه مشترک، نشست‌های سیاسی نهضت روشنگری، افتتاح زمین ورزشی چلمردی، برگزاری مسابقات والیبال و ژیمناستیک است.
وی یادآور شد: 300 پایگاه سطح شهرستان برای خود برنامه‌ریزی مناسب در برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس را انجام دادند و در هر پایگاه حداقل یک برنامه برگزار می‌شود.
حیدریان همچنین نقش رسانه‌ها را در تبیین دستاوردها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس مهم برشمرد و اذعان داشت: امیدواریم رسانه‌ها با پوشش مناسب برنامه‌های این هفته، گامی برای نهادینه کردن فرهنگی ایثار، شهادت و ارزش‌های انقلاب در جامعه بردارند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول