اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نظافت عمومی ـ 4

بسیج 48 دهیاری شوشتر برای نظافت روستاها

خبرگزاری فارس: بخشدار شعیبیه شوشتر گفت: 48 دهیاری برای نظافت عمومی روستاهای بخش شعیبیه شوشتر بسیح شده‌اند و در این باره هماهنگی کامل انجام شده است.

بسیج 48 دهیاری شوشتر برای نظافت روستاها
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عبدالحسین نبی‏زاده صبح امروز در مراسم روز نمادین نظافت عمومی در شوشتر اظهار داشت: روستاهای شهرستان شوشتر بیش از 110 روستاست ولی برای نظافت تک تک این روستاها برنامه‏ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مشکل روستاها در بخش نظافت فضولات حیوانی است، تاکید کرد: اصلی‌ترین مشکل موجود در روستاهای شهرستان شوشتر وجود فضولات حیوانی در سطح روستاست و این امر باعث شده است تا میزان نظافت عمومی در روستا به شدت کاهش پیدا کند.
نبی‏زاده با اشاره به اینکه برای رفع مشکل فضولات حیوانی در سطح روستا در روز نظافت عمومی برنامه‏ریزی شده است، تصریح کرد: برای اینکه مشکل فضولات حیوانی در روستاهای شهرستان شوشتر به ویژه روستاهای بخش شعیبیه شوشتر برطرف شود ماشین آلات ویژه‏ای برای این امر اختصاص داده شده است که با همکاری مردم این مشکل برطرف شود.
بخشدار شعیبیه شوشتر با اشاره به اولویت‌های مشکل در این بخش محروم تاکید کرد: در بخش شعیبیه شوشتر اصلی مشکل پس از فضولات حیوانی وجود شکستگی مکرر لوله‏های آب است که این امر باعث می‌شود تا میزان کلر زنی در آب شرب روستاها کم شود و بهداشت آب کاهش یابد.
وی اضافه کرد: برای ساکنان روستاهای بخش مرکزی باید در تامین نیرو برای امور بهداشتی نیز اقدام کرد و در این باره باید تلاش زیادی کرد.
در ادامه این مراسم حیدر نجفی نیز اظهار داشت: شهرستان شوشتر با چهار شهرداری و دو بخشداری امروز برای نظافت عمومی بسیج شده است و همگی باید به این دستگاه‏های اجرایی کمک کنیم تا در انجام وظایف محوله موفق باشند.
سرپرست فرمانداری شوشتر با اشاره به اینکه چهار شهرداری شهرستان شوشتر در حال تلاش برای بهبود شرایط موجود در سطح شهرها هستند، افزود: شهرداری‌های شوشتر، سماله، گوریه و شرافت همگی برای بهبود وضعیت موجود تلاش می‌کنند و در این باره توفیقاتی نیز داشته‌اند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه دهیاری‌های بسیار زیادی در دو بخش شوشتر وجود دارد، تاکید کرد: در دو بخش شعیبیه و مرکزی شهرستان شوشتر بیش از 100 دهیاری وجود دارد که از این تعداد 67 دهیاری مربوط به بخش مرکزی و بقیه مربوط به بخش شعیبیه است.
نجفی با اشاره به اینکه همه توان موتوری موجود در سطح شهرستان شوشتر امروز برای نظافت عمومی به کار گرفته شده است، تاکید کرد: همه توان موتوری موجود در شهرداری‌ها و دستگاه های اجرایی امروز برای نظافت عمومی به کارگیری شده است و در این باره تلاش شده تا حرکتی ضربتی و نمادین اجرا شود.
سرپرست فرمانداری شوشتر با تاکید بر اینکه در کنار اجرای برنامه‏های روز نظافت عمومی باید بکوشیم تا آموزش همگانی را برای این امر انجام دهیم، خاطرنشان کرد: برای نظافت عمومی نیازمند فعالیت فرهنگی هستیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول