اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خبر داد:

آمادگی کامل برای نظافت عمومی در گتوند

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند از آمادگی کامل برای نظافت عمومی گتوند توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان خبر داد.

آمادگی کامل برای نظافت عمومی در گتوند
قدرت الله امانی پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار داشت: در شرایط کنونی آمادگی کامل برای اجرای وظایف از پیش تعیین شده برای نظافت شهرستان گتوند به وجود آمده است.
 فرماندار گتوند گفت: مراسم روز نظافت عمومی همزمان با سایر شهرهای استان خوزستان در گتوند نیز برگزار می‌شود  و تمام شهرها و روستاهای تابعه آماده برگزاری این مراسم هستند.
وی با تاکید بر اجرای مناسب مراسم این روز گفت: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان برای برگزاری مراسم روز 30 شهریور ماه بسیج شده‌اند و این مراسم راس ساعت 7 صبح در محل پارک اندیشه در اداره کتابخانه های عمومی گتوند برگزار می‌شود.
فرماندار گتوند اضافه نمود: در این مراسم همه ادارات از جمله شهرداری‌ها ، شبکه بهداشت و درمان،  بهزیستی، هلال احمر و سایر ادارات  به صورت ویژه همکاری می‌کنند.
امانی پور با تاکید بر اینکه مردم در این برنامه نقش اساسی را ایفا خواهند کرد، افزود: حضور مردم در این برنامه بسیار ضروری است و به این دلیل تلاش شده است جنبه نمادین بودن این روز بسیار حفظ شود.
رئیس شورای اداری شهرستان گتوند خاطر نشان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از روزهای قبل جلسات توجیهی را برگزار کرده و همه ماشین آلات در سطح شهرستان برای این روز بسیج شده‌اند.
این مقام مسئول تاکید کرد: مراسم روز نمادین نظافت عمومی با رژه ماشین آلات در سطح شهرستان آغاز می‌شود و سپس هر منطقه توسط مسئولان از پیش تعیین شده تنظیف خواهد شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول