اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نظافت عمومی ـ2

پارسازاده: نظافت مشارکت عمومی را می‏طلبد

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری شوشتر گفت: شهرداری شوشتر برای اجرای نظافت عمومی در سطح شهرستان از تمام قوای خود استفاده می‌کند ولی در این باره مشارکت عمومی اصل است.

پارسازاده: نظافت مشارکت عمومی را می‏طلبد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نادر پارسازاده صبح امروز در مراسم روز نظافت عمومی شهرستان شوشتر اظهار داشت: شهرداری شوشتر برای نظافت سطح شهرستان که یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌هاست در حال تلاش است و بخش عمده اعتبارات خود را در این راستا هزینه می‌کند.
وی با اشاره به اینکه تنظیف معابر شهری از وظایف شهرداری‌هاست، افزود: آن چه برای تعیین روز نظافت عمومی اهمیت داشته است تبدیل این امر به فرهنگ بوده و به این دلیل است که وجه نمادین بودن آن از نظرها پنهان نمانده است.
سرپرست شهرداری شوشتر با اشاره به اینکه نظافت عمومی در شهرستان شوشتر با مشارکت مردم محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: نظافت عمومی برای شهرستان شوشتر امری ضروری است و به این دلیل باید کوشید تا با مشارکت مردم این مهم محقق شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه نظافت خواسته‏ای است که همه مردم خواهان آن هستند، تاکید کرد: نظافت عمومی خواسته‏ای است که مستقیما با بهداشت و سلامتی مردم در جامعه ارتباط دارد و به این دلیل باید کوشید تا حداقل‌ها به طور کامل و برای تحقق ایده‏آل‌ها باشیم.
سرپرست شهرداری شوشتر با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر برای انجام وظایف محوله در روز نظافت از همه امکانات موتوری خود استفاده می‌کند، تاکید کرد: همه امکانات موتوری در شهرداری شوشتر برای نظافت عمومی بسیج شده است و در این باره همه نیروهای موجود در شهرداری در اختیار واحد خدمات شهری شهرداری است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول