اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل جبهه حامیان ولایت:

اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی دست‌پخت جریان انحرافی است

خبرگزاری فارس: دبیر کل جبهه حامیان ولایت گفت: اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی دست‌پخت جریان انحرافی است.

اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی دست‌پخت جریان انحرافی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دلاور صیامی صبح امروز در همایش اعضای جبهه حامیان ولایت در اردبیل اظهار داشت: در آستانه انتخابات که استکبار جهانی با همراهی عوامل فتنه و انحراف به دنبال به چالش کشیدن نظام اسلامی هستند ما باید بصیر باشیم تا کوچک‌ترین دستاویز را به دشمن ندهیم.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت یادآور شد: حرکت جریان انحرافی در معرفی 150 کاندیدای حامی دولت یک حرکت شکننده در آستانه انتخابات بود که با هوشیاری و زیرکی رسانه‌ها و مردم این توطئه خنثی شد و عوامل و مهره‌های آن نیز که در حقیقت پیاده ‌نظام دشمن بودند شناسایی شدند.
صیامی در ادامه سخنان خود گفت: دولت باید راه و مسیر خود را از جریان انحرافی جدا کند چرا که آدم‌های راه‌یافته به درون جریان انحرافی و فتنه‌گر دست‌نشاندگان امریکا و انگلیس هستند که به عناوین مختلف تلاش می‌کنند به تمامیت ارضی کشور و مصالح نظام ضربه وارد کنند.
دبیرکل جبهه حامیان ولایت بیان داشت: دشمن در آستانه انتخابات با استفاده از این دو جریان تلاش می‌کند به اختلافات در داخل کشور دامن بزند تا اهداف شوم خود را پیاده کند.
وی ابراز داشت: اختلاسی به رقم 3 هزار میلیارد تومان اختلاس کمی نیست، به طوری که در دوران کارگزاران اختلاس 125 میلیارد تومان بالاترین رقم اختلاسی است که در این کشور به ثبت رسیده است.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت گفت:‌جریان انحرافی به یقین امروز از انگلیس و امریکا خط می‌گیرد و با قدرتی که در داخل دولت پیدا کرده است تلاش‌ می‌کند تمام کارهای خود را موجه جلوه دهد در حالی که همین جریان بزرگترین ضربه را به دولت در یک سال اخیر وارد کرده است.
وی تمام  انتقادات از عملکرد دولت را دلسوزانه و مشوقانه اعلام کرد و افزود: هدف ما از انتقاد و نقد برخی از حرکت‌ها و اقدامات دولت برای تقویت دولت خدمتگزار است و به هیچ وجه در صدد ضربه زدن و تخریب چهره دولت اصولگرا نیستیم.
صیامی جریان انحرافی را که شکل گرفته و در داخل دولت است جریانی برانداز و مخالف نظام ولایت برشمرد و گفت: باید موضوع تبعیت و اطاعت را به عنوان دو مقوله جدا از هم مورد توجه قرار دهیم چرا که دولت در تبعیت از ولایت فقیه بی چون و چرا عمل کرده اما در اطاعت از فرمان ولی امر مسلمین با قصور و کوتاهی‌هایی مواجه بوده است.
وی با یادآوری اینکه عشق ولایت باید در جان‌ها و دل‌های انسان‌های عاشق موج بزند، اضافه کرد: این عشق ولایت بود که بهترین فرزندان ما را راهی جبهه‌های نبرد کرد و در سخت‌ترین شرایط آنها با نجوا و دعا و استغفار راه شهادت را در دفاع از حیثیت و عزت این ملت برگزیدند و به عنوان یک تکلیف شرعی به تصمیم خود عمل کردند.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت ادامه داد: جریان انحرافی امروز علاوه بر اختلاس با ورود به اکثر حوزه‌های اقتصادی زیر مجموعه دولت تلاش می‌کند با سوء‌استفاده‌های کلان بزرگ‌ترین ضربه را به نظام اسلامی وارد کند تا شاید در جامعه بی‌اعتمادی را رقم بزند.
وی با ابراز خرسندی در اقدام دولت در هدفمند کردن یارانه‌ها اظهار داشت: در رایزنی با مسئولان کشور با تقدیر از همت دولت در اجرای این قانون به صراحت اعلام کردیم که زمانی اجرای این قانون تورم را از بین می‌برد که به شکل صحیح اجرا شود، به طوری که ما به جای دادن یارانه نقدی به مردم می‌توانستیم درآمد ناشی از این امر را در حوزه سلامت، بهداشت و آموزش به کار گیریم تا مداوای تمام افراد بیمار و تحصیل تمام افراد جامعه از مقطع ابتدایی تا دکترا رایگان انجام شود.
صیامی گفت: ‌چه لزومی دارد که عده‌ای سرمایه‌دار و یا ندار به طور یکسان 40 هزار تومان یارانه بگیرند در حالی که بسیار از بیماران ما تحت عمل جراحی و مداوا قرار گرفته و توان تامین هزینه گزاف درمان را ندارند.
وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با همت فرزندان حزب‌اللهی این کشور جلوی برخی اقدامات جریان انحرافی گرفته شود تا بیش از این، حرکت این عده به سلامت نظام ضربه وارد نکند.
 دبیرکل جبهه حامیان ولایت در ادامه با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور و برخی از سران دولت که دولت نهم و دهم را پاک‌‌ترین دولت معرفی کرده‌اند ٰگفت: این ادعا که بعد از انقلاب دولت نهم و دهم پاک‌دست‌ترین دولت نظام اسلامی است غیر ‌واقعی و غیر‌ ‌منصفانه است چرا که بر خلاف ادعاها، ظاهر‌پرست‌ترین افراد در دولت نهم و دهم قرار دارند به طوری که شیوخ نهروان و آدم‌های چند صفت و چند چهره با ورود به این دولت به ناکارآمدی این مجموعه دامن می‌زنند.
صیامی پاک‌ترین دولت را دولت رجایی و مقام معظم رهبری برشمرد و بیان داشت: چه لزومی دارد که با ظاهر‌سازی دولت نهم و دهم را پاک‌ترین و مقدس‌ترین دولت نظام اسلامی بدانیم و اختلاس اخیر را نادیده در این امر بگیریم.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت در ادامه سخنان خود یادآور شد: جریان انحرافی با هزینه‌های میلیاردی تلاش می کند 155 نماینده منتخب خود را تنها با استفاده از پول و تبلیغات مختلف روانه مجلس کند اما باید این سئوال را مطرح کرد که پول تبلیغات این افراد از کجا تامین شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بحث بیداری امت‌های اسلامی را در منطقه خاورمیانه بر اساس الگوی ایرانی اسلامی یادآور شد و بیان داشت: همان گونه که امام راحل وعده داده بود امروز تمام مزدوران منطقه‌ای و دیکتاتور‌های قرن معاصر در حال ترک صحنه هستند به طوری که بعد از نابودی صدام، زین‌العابدین، ‌بن علی، حسنی مبارک و قذافی میدان برای استقلال و آزادی ملت‌های مسلمان فراهم شده است.
صیامی گفت: اگر بعد از 22 سال دیکتاتور لیبی که از حمایت امریکا و انگلیس برخوردار بوده است پا به فرار می‌گذارد و یا در سوی دیگر میدان برخی از مزدوران منطقه تنها به واسطه پول و قدرت نظامی بیگانه به کشتار مردم بی‌‌دفاع خود ادامه می‌دهند همگی نشانگر تحولی عظیم در منطقه خاورمیانه است که همه را امیدوار به تشکیل اتحادیه بزرگ کشورهای مسلمان و حکومت واحد می‌کند.
وی این حرکت‌ها را در حقیقت جرات دادن به خواست‌ها و مطالبات مردم اعلام کرد و بیان داشت: امروز نه تنها در کشورهای دینی بلکه در کشورهای غیر‌مسلمان و اروپایی نیز شاهد شکل‌گیری حرکت‌های آزادی‌بخشی هستیم که دیگر استکبار توان و یارای مقابله با آنها را ندارد.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت گفت:‌ دیگر امت‌های اسلامی نمی‌گذارند که در دست استکبار ملیجک و عروسک خیمه‌شب‌بازی باشند که عده‌ای بخواهند آنها را فریب داده و ثروت‌شان را به غارت ببرند.
وی تمام این تحرکات و بیداری امت‌های امت اسلامی را نتیجه آزادی‌خواهی ملت‌های مسلمان و شیعی اعلام کرد و بیان داشت: امروز عوامل امریکایی و انگلیسی در منطقه به ویژه در کشور بحرین با تحریک فرقه‌هایی چون وهابیت سعی در سرکوب تشیع دارند تا از این طریق بتوانند آمال و آرزوهای خود را جامه عمل بپوشانند.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت اظهار داشت: در این بین عوامل استکبار همچنان تلاش می‌کنند تا با ورود به شورای انتقالی در لیبی و منحرف کردن جریان‌های آزادی‌خواه به نفع خود برای کسب منافعشان موج سواری کنند که بیداری امت‌های اسلامی و انقلابیون در این زمینه ضروری به نظر می‌رسد.

*جبهه پایداری زیر لوای 8+7 حرکت کند
دبیر کل جبهه حامیان ولایت گفت: به سران جبهه پایداری توصیه می‌کنیم زیر لوای جبهه متحد اصولگرایی و گروه 8+7 حرکت کنند چرا که شکل‌گیری این مجموعه به وحدت بیشتر این طیف کمک می‌کند.
وی اظهار داشت: وحدت اصولگرایان موضوع تحقق یافتنی در مسیر آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی است که انتظار داریم تمام جریانات و گروه‌های اصولگرایی با محوریت روحانیت جامعتین به وحدت و هماهنگی لازم برسند و از حرکت‌های انفرادی و یک‌جانبه پرهیز کنند.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت یادآور شد: هیچ یک از کاندیداهای مجلس نهم حق ندارند با نام جبهه حامیان ولایت  و با هدف سوء استفاده از این جریان تبلیغاتی را انجام دهند چرا که ما به زودی لیست انتخاباتی خود را تهیه و به استان‌ها اعلام می‌کنیم.
صیامی گفت: محوریت امروز ما حمایت از حرکت وحدت‌آفرین گروه‌های اصولگرا در قالب گروه 8+7 است و ما سعی خود را به کار گرفتیم تا در گزینش کاندیداها به ویژگی‌های افراد به عنوان کاندیداهای صادق، یک‌رو و مقید به دفاع از حقوق مردم در مجلس توجه کنیم.
وی ادامه داد: هرگز اجازه نخواهیم داد افرادی که اهل معامله بوده و هزار صفت هستند در لوای اصولگرایی و با تبلیغ جبهه حامیان ولایت وارد عرصه انتخابات شود و از مردم نیز انتظار داریم با بصیرت کامل از این افراد  دوری کنند.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت اصل اول در رعایت وحدت اصولگرایی را از خودگذشتگی و دور شدن از هرگونه توجه به سلایق و علایق فردی توصیف کرد و افزود: عامل اصلی وحدت، خود کاندیداها هستند چرا که با روشنگری‌ها و حرکت در مسیر  صحیح می‌توانند از ماهیت اصولگرایی دفاع کنند و نباید شاهد ظهور کاندیداهایی به نام اصولگرایی باشیم که با هر حرکتی خود را منتسب به آنها می‌دانند.
صیامی با ابراز تاسف از شکل نگرفتن مجمع نمایندگان استان اردبیل در دور هشتم مجلس بیان داشت: بنده همیشه تاسف خوردم که چرا  بر خلاف سایر استان‌ها این مجمع شکل نگرفته و نمایندگان استان به صورت متفرقه و پراکنده اقدام به بیان دیدگاه‌ها  و ایراد نظر می‌کنند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول