اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

تقارن دفاع‌مقدس و سال‌تحصیلی نشانگر رویش نسلی بالنده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تقارن شکوهمند دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، نشان از رویش نسلی بالنده دارد.

تقارن دفاع‌مقدس و سال‌تحصیلی نشانگر رویش نسلی بالنده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی فخریان، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پیام خود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان استان خراسان رضوی چنین آورده است: ایران، سرزمین پاک اسلامی، هرساله در طلیعه مهر و آغاز پاییز، شاهد طلوع بهاری دوباره در کوچه‌های پر از مهرورزی تعلیم و تربیت است، شهر مدرسه با تپش گام‌های مهربان معلمان و دانش‌آموزان، ‌آینده‌سازان فردای میهن اسلامی جان می‌گیرد و زیباتر آن که این روزهای به یادماندنی با نسیم دل‌انگیز دفاع مقدس بر ذائقه ذهن‌ها می‌نشیند.
در این پیام آمده است: تقارن شکوهمند دفاع مقدس و حماسه آفرینی فرزندان وطن و مرور خاطرات هشت سال ایثار و شهامت با شروع سال تحصیلی و آموزش مفاهیم نورانی صیانت از تمامیت ارضی و کیان اسلامی و حفاظت از مرزهای جغرافیایی ملی و اعتقادات دینی در فضای مقدس علم، معرفت و معنویت، نشان از رویش نسلی بالنده و امیدوار دارد.
اکنون که نگاه خیزش‌های اسلامی به جایگاه رفیع و خطیر نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی به عنوان متعالی‌ترین الگوی پایبندی به اصول، ارزش‌ها و اهداف الهی، موج بیداری، آرمان‌خواهی، عدالت جویی و استکبار ستیزی را در شرق و غرب گیتی فراهم آورده است، اهتمام ویژه به بازخوانی و مرور مبانی و دستاوردهای انقلاب را ضروری‌تر می‌نماید و انجام این مهم در کانون انسان‌ساز مدرسه به دست توانمند معلمان عزیز و باور روشن دانش‌آموزان پاک نهاد این مرز و بوم رقم خواهد خورد.
در ادامه آمده است: بدیهی است مهرماه امسال نیز در پرتو دهه مبارک کرامت طلوع میلاد مسعود کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رئوف حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه السلام و غروب شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و بنیان‌گذار مذهب شیعه، حضرت صادق علیه‌السلام و استمداد از روح بلند امام شهدا و شهدای معلم و دانش آموز، بیش از پیش شاهد ترانه همدلی خواهیم بود.
همت بلند معلمان فرهیخته و دلسوز استان را در نیل به اهداف مترقی اسلام ناب می‌ستایم و توفیق روز افزون دانش‌آموزان عزیز را در فتح قله‌های رفیع تحصیل، تهذیب و ورزش تا طنین افکندن گلبانگ توحید بر گلدسته قلب تمام آزادگان جهان از یگانه بی‌همتا خواهانم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول