اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد:

آغاز طرح والعادیات 8 همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در قم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از آغاز طرح والعادیات 8 همزمان با شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

آغاز طرح والعادیات 8 همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در قم
منوچهر طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: طرح والعادیات هشت همزمان با آغاز سال تحصیلی91-90، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و به‌منظور ارتقای امنیت اجتماعی در استان از سوم مهر ماه، به مدت یک هفته آغاز و عملیاتی می‌شود.
وی در خصوص اجرای طرح والعادیات گفت: طرح والعادیات که در هفت مرحله عملیاتی شده بود، از سوم مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی، مرحله هشتم خود را آغاز می‌کند تا گامی دیگر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی استان برداشته شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ادامه دلیل همزمانی آغاز این طرح با شروع سال تحصیلی جدید را، اهمیت مراقبت از نسل جوان در رابطه با مواد مخدر دانست و عنوان کرد: تشکیل هشت درصد از معتادین دستگیر شده در طرح‌های قبل، توسط سنین دبیرستانی، نشان‌دهنده خطرپذیری بیشتر این نسل و لزوم مراقبت بیشتر در این زمینه است.
طالبی افزود: با استقرار پنج کانکس در پنج نقطه از شهر از ساعت هشت صبح الی 10 شب، آماده دریافت اطلاعات همشهریان در خصوص مواد مخدر خواهیم بود.
وی وظیفه این طرح را جمع‌آوری و به‌روزرسانی اطلاعات سازمان مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: اطلاعاتی در مورد مواد مخدر و جرائم مرتبط، قاچاق کلان مواد مخدر، خرده‌فروشی مواد مخدر، محل تجمع افراد کارتن‌خواب و معتادین خطرناک از جمله مواردی است که در این طرح توسط مردم جمع‌آوری خواهدکرد.
طالبی هدف از این طرح را همکاری متقابل مردم و پلیس دانست و گفت: مردم به‌دنبال جایگاهی برای ارسال اطلاعات و پیگیری سریع آن هستند که در این طرح تلاش کردیم با استقرار پلیس تخصصی مبارزه با مواد مخدر، اطلاعات را در محل پیگیری کنیم.
وی در پایان خیابان شهر قائم، میدان نبوت، میدان جانبازان، خیابان سلامت و خیابان دو طفلان مسلم را مکان‌های اجرای طرح والعادیات هشت معرفی و بیان کرد: امیدواریم مردم همانند قبل با کمک‌های خود به پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی استان، به نیروی انتظامی کمک کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول